سوژه


مسی سفیر گردشگری عربستان شد

لیونل مسی به عنوان سفیر گردشگری عربستان منصوب شد. سایت عرب‌نیوز در گزارشی نوشت وزیر جهانگردی عربستان با استقبال از فوق‌ستاره آرژانتینی فوتبال در فرودگاه بین‌المللی ملک عبدالعزیز اعلام کرد لیونل مسی به‌عنوان سفیر توریسم این کشور انتخاب شده است. مسی پس از اعلام این خبر از سوی سازمان گردشگری عربستان وارد شهر جده شد. احمد الخطیب، وزیر گردشگری عربستان سعودی در پیامی که در توئیتر منتشر کرد نوشت: «از حضور لیونل مسی در عربستان خوشحالم. این اولین سفر او به عربستان نیست و آخرین هم نخواهد بود.» با انتشار خبر سمت جدید او به عنوان سفیر گردشگری در شبکه‌های اجتماعی، کاربران زیادی از جمله فوتبالیست‌های عربستانی از وزارت گردشگری به دلیل جذب وی تمجید کردند. سامی الجابر، مهاجم سابق تیم ملی الهلال و عربستان سعودی در این باره گفت: «داشتن مسی به عنوان سفیر گردشگری عربستان سعودی به دلیل محبوبیت زیادی که در جهان دارد، یک گام بسیار متمایز و منحصر به فرد است که تأثیر مثبتی بر موقعیت جده به عنوان یک مقصد گردشگری دارد.»

انصراف 2ستاره تنیس از مسابقات ایتالیا

کارلوس آلکاراس و نائومی اوساکا، 2تنیس‌باز سرشناس مرد و زن جهان به دلیل مصدومیت‌هایی که داشتند از رقابت‌های آزاد ایتالیا انصراف دادند. کارلوس آلکاراس ستاره و پدیده جوان تنیس جهان پس از قهرمانی در مسابقات آزاد مادرید، روز دوشنبه به دلیل آسیب‌دیدگی مچ پای راست از مسابقات آزاد ایتالیا کنار رفت. این نوجوان اسپانیایی رافائل نادال و نواک جوکوویچ را پشت سر هم در مادرید شکست داد، سپس الکساندر زورف را در فینال روز یکشنبه شکست داد و چهارمین عنوان قهرمانی سال خود را در زادگاهش به دست آورد. آلکاراس 19 ساله در جریان پیروزی مقابل نادال در مرحله یک چهارم نهایی از ناحیه مچ پا آسیب دید و با وجود این تا پایان رقابت‌های آزاد مادرید ادامه داد و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. همچنان نائومی اوساکا تنیس‌باز زن ژاپنی به دلیل مصدومیت آشیل چپ در این مسابقات حضور نخواهد داشت و هنوز آماده بازگشت به میادین نیست.

جوکیچ؛ ارزشمندترین ستاره NBA

در پایان مرحله گروهی رقابت‌های لیگ بسکتبال امریکا NBA، طبق روال هر سال بهترین‌های فصل در بخش‌های مختلف معرفی می‌شوند. انتخاب نفرات برتر با آرای اخذ شده از رسانه‌ها صورت گرفت و به صورت رسمی نیز اعلام شد. در بخش بازیکن، خبرنگاران و کارشناسان حوزه NBA سه بازیکن را برای کسب جایزه ارزشمندترین بازیکن در نظر گرفتند که شامل نیکولا جوکیچ از دنور ناگتس، جوئل امبید از فیلادلفیا سونی سیکسرز و یانیس آنتتوکومپو از میلواکی‌باکس می‌شد. در نهایت جایزه این بخش که مهم ترین جایزه سال به شمار می‌رود به جوکیچ رسید و او برای دومین بار این افتخار را کسب کرد. در میان سه نامزد کسب بهترین مربی سال، مونتی ویلیامز از فینیکس سانز، تایلو ینکینز از ممفیس گریزلیز و اریک اسپولسترا از میامی هیت، این مونتی ویلیامز است که موفق به دریافت این عنوان شده است. او در مرحله گروهی فصل جاری با تیم فینیکس سانز رکورد 64 پیروزی و 18 باخت را به ثبت رسانده که بهترین رکورد در تاریخ این تیم محسوب می‌شود.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7904/21/612395/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها