اخبار


یزدانی اولین خرید ملوان در بازگشت به لیگ برتر

مسابقات لیگ یک (آزادگان) سه‌شنبه شب با برگزاری 9 دیدار پیگیری شد و ملوان بندر انزلی در هفته بیست و نهم لیگ یک موفق شد در خانه با 2 گل سایپا را شکست دهد. شاگردان مازیار زارع با این پیروزی حالا با 61 امتیاز صدرنشین بلامنازع لیگ یک هستند و با توجه به تساوی بدون گل مس کرمان مقابل رایکا در بابل و اختلاف 2 امتیازی مسی‌ها با ملوان در صدر جدول حالا قوهای سفید انزلی شانس اصلی صعود به لیگ برتر هستند. محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی 2 بازیکن جنجالی بودند که در سال جاری با حاشیه زیاد از استقلال به ملوان منتقل شده‌اند اما آن گونه که شنیده می‌شود کارهای معافیت مردادمند تمام شده و او با شروع لیگ بیست و دوم می‌تواند بار دیگر برای استقلال بازی کند اما کار سیاوش یزدانی در فصل آینده برای حضور در جمع قوهای سفید تقریباً قطعی به نظر می‌رسد تا سیاوش یزدانی اولین خرید ملوان در بازگشت 6 ساله این تیم به لیگ برتر باشد.

حسینی گلزنی کرد، کایسری‌اسپور فینالیست شد

در چهارچوب رقابت‌های جام حذفی فوتبال ترکیه، کایسری‌اسپور به مصاف ترابزون‌اسپور، قهرمان سوپر‌لیگ ترکیه رفت. در حالی که دیدار رفت با برتری 1-0 ترابزون‌اسپور خاتمه یافته بود، دیدار برگشت 4-2 به سود کایسری‌اسپور خاتمه یافت تا این تیم در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 4 - 3 راهی فینال شوند. در این دیدار سیدمجید حسینی در دقیقه 59 گل دوم کایسری‌اسپور را روی یک کرنر با شوتی محکم به ثمر رساند تا مقابل تیم سابقش گلزنی کند و سهم مهمی در صعود این تیم به فینال داشته باشد.

4 دیدار استقلال برای حفظ رکوردی جاودانه

شاگردان فرهاد مجیدی که اکنون مقتدرانه در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر هستند، در آستانه خلق یک رکورد جاودانه در فوتبال جهان قرار گرفتند. رکوردی که شاید آنان را به شکست‌ناپذیرترین تیم فوتبال جهان تبدیل کند. سایت معتبر ترانسفرمارکت در روز ۱۹ فوریه ۲۰۲۲ (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) 5 تیم شکست ناپذیر فوتبال جهان را معرفی کرد و استقلال، پارتیزان، پورتو، المپیاکوس و السد جزو تیم‌های شکست‌ناپذیر دنیا بودند اما با توجه به بازی‌های برگزار شده حالا تنها السد قطر و استقلال ایران تیم‌های شکست ناپذیر دنیا به حساب می‌‌آیند. در بین این تیم‌ها، السد بدون شکست به‌عنوان قهرمانی لیگ ستارگان قطر رسید اما پورتو پرتغال در هفته سی‌ و یکم لیگ پرتغال برابر تیم فوتبال براگا، تن به شکست داد. پارتیزان صربستان هم متحمل نخستین شکست خود شد. المپیاکوس قدرت سنتی فوتبال یونان نیز در آخرین دیدار خود برابر تیم آریس سالونیک تن به شکست داد تا نتواند رکورد شکست ناپذیری خود را در فوتبال جهان حفظ کند. اما استقلال تهران تا پایان فصل 4 بازی سخت و تعیین کننده را در پیش رو دارد. برد و تساوی در این بازی‌ها ضمن آنکه تضمین‌کننده قهرمانی این تیم است موجب خواهد شد تا آبی‌پوشان یک رکورد خارق‌العاده نیز در فوتبال ایران و جهان را به نام خود ثبت کنند.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7905/20/612515/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها