اولین صحبت‌های مینو مداح بعد از بازگشت به تیم ملی تکواندو

مداح: از شرایط فنی ملی پوشان راضی نیستم


فائزه زمانی/ سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان که به‌تازگی هدایت تیم ملی را به‌عهده گرفته است، از شرایط فنی ملی‌پوشانش راضی نیست. مینو مداح که بعد از 6 سال دوری مجدداً به تیم ملی برگشته معتقد است تکواندو حق زیادی به گردن ورزش دارد و باید بیشتر از اینها حمایت شود. او در گفت‌و‌گو با خبرنگار «ایران» تأکید کرد از شرایط آمادگی ملی‌پوشان بعد از برعهده گرفتن هدایت تیم ملی راضی نیست: «درحال حاضر 2 نوبت تمرین می‌کنیم. متأسفانه از شرایط فنی ملی‌پوشان راضی نیستم که البته به‌خاطر دوری یک ماه و نیمه تکواندوکاران بعد از 3 مسابقه اسفند سال قبل، کمی طبیعی است. من از آمادگی ملی‌پوشان در انتخابی اول و دوم راضی نبودم که البته با مصاحبه‌های اخیر کمرانی سرمربی سابق تیم ملی که آمادگی ملی‌پوشان را مطلوب می‌دانست، توقعم بالاتر از اینها بود. من این موضوع را پای فرصت کوتاه ملی‌پوشان برای آمادگی دوباره و فاصله از اردوهای تیم ملی می‌گذارم. ما با این شرایط به زمان زیادی برای آمادگی نیاز داریم.» مداح تعویق بازی‌های آسیایی را به نفع تیم ملی می‌داند: «به‌طور کلی ورزش آسیا با تعویق بازی‌های آسیایی عقب افتاد ولی به‌خاطر فرصت کوتاه و عدم آمادگی بازیکنانم این جریان به نفع ما شد. حالا با این شرایط فرصت بیشتری برای آمادگی تکواندوکاران داریم.» سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان در واکنش به افت اخیر رشته تکواندو می‌گوید: «شاید اخیراً مدال‌آوری در تکواندو مثل قدیم نبوده است اما گاهی بازیکنان باتجربه بازنشسته شده و تیم پوست‌اندازی می‌کند که در چنین شرایطی تغییرات باعث می‌شود برای مدتی کوتاه تیم از مدال‌ها جا بماند؛ همیشه که نمی‌شود در ورزش سیر صعودی داشت گاهی هم ممکن است افت به‌وجود آید.»
مداح از وزارت ورزش درخواست حمایت بیشتری برای موفقیت در رویدادهای آینده دارد: «ما مسابقات قهرمانی آسیا را تیرماه در پیش داریم. قهرمانی آسیا مسابقه کمی نیست و رویداد مهمی برای ما محسوب می‌شود. ما 2 ماه فرصت داریم و حالا تا جایی که بتوانیم تلاش می‌کنیم تا نتایج خوبی در این مسابقات بگیریم.
دغدغه اصلی ما همیشه فراهم بودن شرایطی ایده‌آل برای بازیکنان است. شرایط مالی فدراسیون مساعد نیست. تکواندو در سال‌های اخیر همیشه باعث درخشش ورزش ایران شده است و حالا از کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش درخواست حمایت بیشتری داریم.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7905/21/612517/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها