اخبار


رئیس کمیته کنترل باشگاه‌های آسیا به تهران رسید

امیل جبور لبنانی رئیس کمیته کنترل مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به تهران رسید. بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا 2022 از شنبه 24 اردیبهشت ماه با حضور 8 تیم در سالن 12 هزار نفری آزادی شروع می‌شود که امیل جبور رئیس کمیته کنترل این مسابقات بامداد دیروز وارد تهران شد.تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها دیروز رسیدند و امروز در سالن 12 هزار نفری آزادی تمرین می‌کنند.

توتولو با تأخیر می‌آید

توماس توتولو دستیار خارجی سرمربی تیم ملی والیبال به جای دیروز، با تأخیر 4 روزه، شنبه به تهران می‌آید. به گفته امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال با تغییر برنامه پروازی و پایان لیگ روسیه با سومی زنیت کازان، دستیار ایتالیایی بهروز عطایی سرمربی تیم ملی، توتولو به جای دیروز شنبه وارد تهران می‌شود.

عبداللهی بر بام آسیا ایستاد

مهتا عبداللهی ملی‌پوش ریکرو به مدال طلای مسابقات کاپ آسیا رسید. در دیدارهای رده‌بندی این مسابقات در عراق، تیم میکس ریکرو با ترکیب مهتا عبداللهی و رضا شبانی در رده‌بندی با نتیجه 6-2 قزاقستان را شکست داد و به مدال برنز این دوره از رقابت‌ها رسید اما تیم ریکرو مردان با ترکیب رضا شبانی، نیما نادری و محمدحسین گلشنی در رده‌بندی 6-0 نتیجه را به ازبکستان واگذار کرد تا دستش از مدال کوتاه بماند.

امامی طلای آسیا را به فرزند شهید صدرزاده تقدیم کرد

یونس امامی، ملی‌پوش کشتی ایران در مراسمی مدال طلای خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا را به پسر شهید مصطفی صدرزاده اهدا کرد. او 17 روز پس از کسب مدال طلای آسیا در وزن 74 کیلوگرم دیدار فینال بدست آمد در مراسمی با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون، محمد بنا و پژمان درستکار سرمربیان تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد و ملی‌پوشان آزادکار برگزار شد، مدالش را به محمدعلی صدرزاده پسر پهلوان کشتی‌گیر شهید مصطفی صدرزاده اهدا کرد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7905/21/612524/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها