سوژه


کلوپ: مثل دیوانه‌ها باید بجنگیم و برنده شویم

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول که شاگردانش در دیداری معوقه از هفته سی‌وسوم لیگ برتر انگلیس، میزبان خود استون‌ویلا را با نتیجه ۲-۱ شکست دادند و با یک بازی بیشتر هم‌امتیاز منچسترسیتی صدرنشین شدند، پس از این دیدار گفت: «این بردی فوق‌العاده بود. بازیکنان ما دوباره ذهنیتی باورنکردنی از خود نشان دادند و کاملاً آماده این بازی بودند.» وی افزود: «در ۱۰ یا ۱۵ دقیقه پایانی نیمه اول، واقعاً شروع به کنترل بازی کردیم و مشخصاً این راهی بود که باید انجام می‌دادیم. در نیمه دوم هم گل دوم را به ثمر رساندیم که گلی فوق‌العاده و درجه یک بود. سادیو مانه (زننده گل برتری لیورپول در این بازی) بسیار شگفت‌انگیز است، او دنیا را از آن خود ساخته است. پس از آن مجبور شدیم کمی دفاعی‌تر بازی کنیم و استون‌ویلا هم موقعیت‌هایی داشت. واقعاً به بازیکنانم افتخار می‌کنم و این شب بسیار بزرگی بود.»سرمربی آلمانی لیورپول در پاسخ به این پرسش که «چطور لیورپول می‌تواند این‌قدر راحت به کارش ادامه دهد و نگرانی بابت منچسترسیتی نداشته باشد؟» اظهار داشت: «من مشکلی با این قضیه ندارم و از بازیکنانم خواسته‌ام که از طرز فکر من پیروی کنند. ما هنوز مثل دیوانه‌ها دنبال قهرمانی در لیگ برتر هستیم. ما فقط می‌دانیم که باید برنده شویم و اکنون باید ریکاوری کنیم و سپس در فینال جام حذفی انگلیس (تقابل با چلسی) به میدان برویم. ما یک بازی فوق‌العاده انجام دادیم و از روز پنجشنبه به بعد خودمان را برای بازی شنبه با چلسی آماده خواهیم کرد.»

برخورد شدید و ضربه مغزی مدافع بارسلونا

مدافع اروگوئه‌ای بارسلونا در بازی این تیم مقابل سلتاویگو دچار ضربه مغزی شد. در دقیقه 60 بازی در حالی که شاگردان ژاوی با نتیجه 3 بر یک از میهمان خود پیش بودند، رونالد آرائوخو و هم‌تیمی‌اش گاوی که قصد داشتند در میانه میدان توپ را با ضربه سر بزنند، سرشان به یکدیگر برخورد کرد و همین باعث شد مدافع اروگوئه‌ای بارسا دچار ضربه مغزی و بلافاصله توسط آمبولانس راهی بیمارستان شود. باشگاه بارسلونا پس از این بازی با انتشار بیانیه‌ای کوتاه اعلام کرد: «رونالد آرائوخو دچار ضربه مغزی و برای آزمایش‌های بیشتر به بیمارستان منتقل شده است. او همچنین پس از به هوش آمدن ورزشگاه را (به‌مقصد بیمارستان) ترک کرد».بر اساس ادعای خرارد رومرو خبرنگار اسپانیایی، آرائوخو مشکل جدی ندارد و ژاوی هرناندس سرمربی 41ساله بارسا هم پس از این بازی گفت: اگر فردا (چهارشنبه) همه چیز خوب پیش برود، آرائوخو به خانه بازمی‌گردد.

اولین خرید بزرگ رئال مادرید برای فصل آینده

آنتونیو رودیگر، مدافع چلسی با پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی رئال، قراردادی چهار ساله را با این باشگاه امضا کرد. روزنامه‌های اسپانیایی مارکا و آاس خبر از نهایی شدن انتقال آنتونیو رودیگر، مدافع آلمانی چلسی به رئال دادند. هفته گذشته اعلام شده بود که رودیگر با رئال به توافق رسیده ولی روز سه‌شنبه او با پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی قراردادش را تا 2026 امضا کرد. خبر رسمی این انتقال به احترام باشگاه چلسی در پایان فصل منتشر خواهد شد. رودیگر به‌عنوان بازیکن آزاد به رئال پیوسته در حالی که پیش از این مورد توجه یوونتوس و بارسا نیز قرار داشت. حتی تصویر ملاقات مدیربرنامه‌های او با متئو آلمانی، مدیر بخش فوتبال بارسا نیز ماه گذشته توسط رسانه‌های انگلیسی منتشر شده بود ولی او در نهایت با دستمزد 7 میلیون یورو خالص به علاوه بندهای پاداش، رئال را انتخاب کرد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7905/21/612525/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها