خبر در خبر


ایرنا- سفرا و نمایندگان کشورهای عضو اکو همراه با دبیرکل این اتحادیه اقتصادی شامگاه سه‌شنبه با حضور در بوستان ملل ساری از غرفه‌های نمایشگاه ملی صنایع دستی، هنرهای سنتی و گلاب و بهار ایران بازدید کردند و میهمان جشن شب‌های فرهنگی ساری۲۰۲۲ شدند.
ایسنا- «محمد مرتدا» وزیر فرهنگ جمهوری لبنان از موزه ملی ایران بازدید کرد و از وجود مشابهِ سرستون هخامنشی در موزه ملی لبنان خبر داد.
مهر- «عباس سمیعی» مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منابع طبیعی کشور گفت: حل معضل ریزگردها نیازمند حضور فعالانه و همه‌جانبه ایران در عرصه‌های بین‌المللی و رایزنی است.
ایسنا- «مرتضی ادیب‌زاده» سرپرست اداره‌کل موزه‌ها از بازبینی ضوابط و دستورالعمل‌ها با هدف تسهیل دسترسی پژوهشگران و دانشجویان به محتوا و آثار مطالعاتی موزه‌ها خبر داد.
مهر- «رضا قاسمیان» معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: محیط‌زیست و منابع طبیعی در معرض آسیب‌های متعدد بوده که ضروری است با تغییر نگرش در راستای حفاظت از آنها تلاش شود.
ایسنا- «سیدامین قاسمی» مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان گفت: بیش از ۳۸ هزار نفر در جشنواره ملی فرهنگ اقوام ایران زمین شرکت کردند.
مهر- سرهنگ «جمشید محبت‌خانی» فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست کشور گفت: تلاش می‌کنیم سهمیه استخدام ۵۰۰ نیروی محیطبان را در سال‌جاری دریافت کنیم.
ایسنا- «صادق ضیاییان» رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، از رگبار باران در برخی استان‌ها و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک و همچنین افزایش محسوس دما در کشور خبر داد.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7905/17/612563/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها