گلدن استیت در یک قدمی فینال NBA


دومین بازی فینال کنفرانس غرب میان تیم‌های گلدن استیت وریرز و دالاس ماوریکس را هم میزبان سانفرانسیسکویی برد.
گلدن‌استیت که بازی اول را در ورزشگاه چیس‌سنتر برده بود، دومین بازی خانگی‌اش برابر ماوریکس را هم با نتیجه 126 به 177 به سود خود به پایان رساند تا در بهترین شرایط ممکن عازم دالاس شود. حالا دو تیم باید دو بازی متوالی هم در خانه ماوریکس انجام دهند تا مشخص شود کدام تیم می‌‌تواند عنوان قهرمان کنفرانس غرب را از آن خود.
بعد از بازی‌های سوم و چهارم به فرض اینکه دالاس حتی یکی از دو بازی خانگی‌اش را ببرد، نبرد دو تیم دوباره به چیس سنتر باز خواهد گشت. اما اگر استفن کاری و یارانش بتوانند دو برد متوالی دیگر هم در دالاس کسب کنند، کار در پایان بازی چهارم به پایان خواهد رسید.
 در بازی دوم گلدن‌استیت و دالاس، استفن کاری گارد وریرز با کسب 32 امتیاز، بیش از سایر نفرات تیمش امتیاز گرفت. او 5 پاس گل و 8 ریباند هم در 37 دقیقه حضورش در میدان به ثبت رساند. نفر دوم در جدول امتیازآوران گلدن استیت جردو پول بود که 23 امتیاز 5 پاس گل و یک ریباند داشت. کوون لونی هم که 21 امتیاز 2 پاس گل و 12 ریباند داشت، سومین نفر بود.
در سمت مقابل و در ترکیب تیم دالاس ماوریکس اما لوکا دونچیچ همچوم بازی اول بهترین و امتیازآورترین بازیکن بود اما این بار هم با وجود 42 امتیازی که این ستاره صرب کسب کرد، تیمش دست خالی از میدان خارج شد. او 8 پاس گل و 5 ریباند هم داشت. بازی سوم دو تیم بامداد دوشنبه در دالاس برگزار خواهد شد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7913/21/613625/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها