اخبار


هشدار وزارت راه درباره پیامک جعلی 
واریز وجه نهضت ملی مسکن
معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، طی اطلاعیه‌ای از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن درخواست کرد تا از باز کردن هرگونه پیامک دریافتی از شماره‌های شخصی با موضوعاتی همچون «واریز وجه نهضت ملی مسکن» خودداری کنند.
خرید هواپیمای جدید در حال انجام است
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از افزایش ۴۰ درصدی تعداد صندلی هواپیماها خبر داد و گفت: برنامه خرید هواپیمای جدید و بازگرداندن ۱۰۰ فروند هواپیمای زمینگیر شده به چرخه پرواز در دستور کار است.«محمد محمدی بخش» اظهار کرد: اخیراً چند فروند هواپیما خریداری شده است و در حال افزایش ناوگان نیز هستیم. در برنامه فعلی نیز تصمیم داریم هواپیماهای زمینگیر را سرخط بیاوریم. در مدت اخیر تعداد صندلی هواپیماها ۴۰ درصد افزایش یافته است، اما همچنان این میزان افزایش پاسخگوی تقاضای فعلی نیست.

موافقت ترکمنستان با عبور کامیون‌های ترانزیتی از مرز سرخس
رئیس اداره ترانزیت راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: طبق اعلام دولت ترکمنستان از روز ۱۱ خردادماه رانندگان و کامیون‌های ترانزیتی با ملیت‌های غیرترکمنستانی می‌توانند از مرز سرخس خراسان رضوی وارد این کشور شوند.مرتضی مجردی افزود: پس از ورود ناوگان ترانزیتی به ترکمنستان، این کامیون‌ها فقط می‌توانند از طریق مرز فاریاب با ازبکستان از ترکمنستان خارج شده و در سایر کشورهای آسیای مرکزی ادامه مسیر دهند و پس از تخلیه بار ناوگان ترانزیتی از همین مسیر و از طریق مرز سرخس به ایران بازگردند. این نوع تردد فقط برای بارهای ترانزیتی و نه صادراتی مجاز است.

حضور شرکت رجا در نمایشگاه 
حمل‌ونقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات‌وابسته
شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا با ایجاد غرفه در نهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته حضور خواهد داشت. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت رجا، این نمایشگاه از تاریخ سوم تا ششم خرداد ماه ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه‎های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و شرکت رجا در آن حضوری فعال دارد. شرکت رجا در این نمایشگاه با ایجاد غرفه پذیرای متخصصان حوزه ریلی، مدیران، اصحاب رسانه، دانشجویان و بازدیدکنندگان گرامی بوده و به معرفی خدمات و امکانات همچنین دستاوردهای خود می‌پردازد.در غرفه شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا، مدیران و کارشناسان حوزه فنی و اجرایی، همچنین مسئولان مرکز جامع علمی کاربردی و آموزش این شرکت برای برقراری ارتباط مستقیم، راهنمایی و پاسخ به پرسش‌های بازدیدکنندگان و مشتریان در زمینه‌های مختلف حضور دارند.این شرکت در سالن ۱۱-۱۰، غرفه یک طی روزهای برگزاری نمایشگاه از ساعت ۹ الی ۱۵ میزبان بازدید‌کنندگان خواهد بود.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7915/11/614000/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها