پایان خرداد؛ اعلام نتایج پالایش متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن


وزیر راه و شهرسازی گفت: ضرورت دارد تا استان‌ها قبل از روزهای پایانی خردادماه نتایج پالایش را نهایی و اعلام کنند تا بعد از اعلام نتایج، روند ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در اراضی تأمین شده، آغاز شود.
نشست بررسی روند پیشرفت تأمین اراضی و اجرای طرح نهضت ملی به ریاست «رستم قاسمی» وزیر راه و شهرسازی، برگزار شد.در این نشست، مسئولان استانی به ارائه گزارشی از روند تأمین اراضی و پیشرفت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان خود پرداختند.
در این جلسه اعلام شد که اراضی ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن تأمین شده است.
رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی در این نشست اظهار کرد: پایان خردادماه جلسه شورای‌عالی مسکن با حضور رئیس‌جمهور برگزار می‌شود و در آن جلسه استان‌ها روند تأمین اراضی، اجرا و پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن را گزارش می‌کنند.
کلنگ‌زنی ۴۴۰ هزار واحد
وزیر راه و شهرسازی با یادآوری اینکه حدود ۴۴۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن طی ماه‌های گذشته و در دولت سیزدهم کلنگ‌زنی شد، گفت: سیاست وزارت راه و شهرسازی توسعه کلانشهرها نیست، بلکه ساماندهی سرریز جمعیتی کلانشهرها در شهرهای جدید است که این مورد باید در پالایش‌ها توسط سایر شهرها مدنظر قرار بگیرد.
تعیین تکلیف اراضی ۴ میلیون واحد نهضت ملی تا پایان شهریور
در این نشست همچنین محمودمحمودزاده، معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: اراضی ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن تأمین شده و تا پایان شهریور اراضی همه ۴ میلیون واحد مشخص می‌شود. معاون مسکن و ساختمان در خصوص آخرین وضعیت تأمین زمین اعلام کرد: یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد اراضی داخل محدوده شهری با کاربری مسکونی تأمین شده است و نزدیک به یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد نیز در شرایط تغییر کاربری و الحاق به محدوده قرار دارند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7920/11/614867/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها