اخبــار


صالحی‌امیری: آیین‌نامه را برای IOC  می‌فرستیم

سیدرضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک، تأکید کرد آیین نامه اصلاح شده انتخاباتی کمیته برای ioc فرستاده می‌شود. او بعد از مراسم رونمایی از سردیس چهره‌های ماندگار ورزش می‌گوید: «ما آیین‌نامه را اسفندماه سال قبل، برای کمیته بین‌المللی المپیک فرستادیم که یک روز قبل از مجمع فوق‌العاده پاسخ آن برای ما آمد. اصلاحات را در مجمع فوق‌العاده انجام دادیم و امروز دوباره آیین‌نامه را برای کمیته بین‌المللی المپیک می‌فرستیم. برداشت ما این است که هیچ مشکلی برای تأیید آیین‌نامه برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک نداریم.»

حسین وفایی به قطر رفت

حسین وفایی اسنوکرباز حرفه‌ای ایران برای تمرین با ملی‌پوشان قطری دیشب به دعوت فدراسیون این کشور به دوحه رفت. او که قبلاً هم همیشه یک پای دعوتی‌ها به اردوی مشترک با قطری‌ها بوده، با برگشت به تهران، بعد از دو سال، دوباره دعوت شد تا برای دو هفته با ملی‌پوشان قطری در دوحه تمرین کند. البته نایب‌رئیسی اسکندری رئیس فدراسیون در کنفدراسیون آسیا هم در این دعوت بی‌تأثیر نیست، چرا که رئیس فدراسیون اسنوکر قطر هم رئیس کنفدراسیون آسیا است. کامران شهلا مربی حسین وفایی در این باره به خبرنگار «ایران» می‌گوید: «قطر سرمایه‌گذاری زیادی در اسنوکر کرده و معمولاً از اسنوکربازان حرفه‌ای انگلیسی برای تمرین با ملی‌پوشان‌اش دعوت می‌کند و این بار هم از وفایی دعوت کرده تا برای دو هفته با اسنوکربازان‌اش تمرین کند.» به نظر معتقد است این اردو برای وفایی هم خوب است: «این تمرین دو هفته‌ای برای وفایی هم خوب است و او را آماده نگه می‌دارد. از طرفی قطری‌ها امکانات و میزهای خوبی دارند. حسین برای این اردو قراردادی با فدراسیون قطر بسته است.»

زنان 20 درصد بیشتر از مردان پاداش می‌گیرند

زنان مدال‌آور در بازی‌های کشورهای اسلامی، 20 درصد بیشتر از مردان پاداش می‌گیرند. هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک میزان پول توجیبی و پاداش پای سکوی ورزشکاران را تعیین کرده که برای ترغیب، تشویق و حمایت بیشتر از ورزش زنان رقمی تا سقف ۲۰ درصد بیشتر از مردان در نظر گرفته است که با هماهنگی خانم کاظمی‌پور، معاون توسعه ورزش زنان و خانم طاهریان، نایب رئیس کمیته پرداخت می‌شود.

زورآوند، رکورد 20 کیلومتر پیاده‌روی را شکست

حمیدرضا زورآوند در اولین روز رقابت‌های بین‌المللی دوومیدانی جام امام رضا (ع) رکورد 20 کیلومتر پیاده‌روی  ایران را 15 ثانیه شکست. او دیروز در رقابت سه نفره 20 کیلومتر پیاده‌روی را با رکورد 1 ساعت و 28 دقیقه و 36 ثانیه طی کرد تا رکورد قبلی خودش را 15 ثانیه جابه‌جا کند. رکورد قبلی او 1 ساعت و 28 دقیقه و 51 ثانیه بود.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7920/21/614908/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها