اخبار



قهرمان المپیک ناشنوایان دوپینگی شد

تست دوپینگ مسعود رستگار ملی‌پوش ناشنوای جودو مثبت اعلام شد. رستگار اردیبهشت‌ماه امسال مدال طلای المپیک ناشنوایان را از آن خود کرد که حالا با مثبت شدن تستش این مدال از او پس گرفته خواهد شد.

3 تیم خارجی در جام تختی

سه تیم ارمنستان، اتریش و آذربایجان برای شرکت در جام تختی به ایران می آیند. رقابت‌های جام تختی که سومین مرحله از چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد محسوب می‌شود، روزهای 19 و 20 خرداد در تنکابن انجام می شود که تا امروز حضور تیم کشتی آزاد ارمنستان در جام تختی قطعی شده است و احتمال حضور دو تیم اتریش و آذربایجان نیز در رقابت‌ها وجود دارد.

فردا؛ تیم والیبال نوجوانان دختر به تایلند می‌رود

تیم والیبال نوجوانان دختر برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا، بامداد فردا به تایلند می‌رود. مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر آسیا ۱۶ تا ۲۳ خردادماه با حضور ۱۱ تیم به میزبانی تایلند برگزار می‌شود و میترا شعبانیان سرمربی تیم ایران ترکیب تیمش را با درسا فلاح، دیانا رشیدی، ستایش هادی، پریا حاجتمند، آتنا شادکین، شقایق حسن‌خانی، آسیه حسنی، هدیه طالعی، سپینود دست‌برجن، سارینا یعقوبی، ستایش حسینی و نگار هاشمی بست. فرحناز قویدل داور بین‌المللی ایران هم برای قضاوت در این رقابت‌ها با تیم به تایلند می‌رود.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7921/21/615037/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها