سوژه


حادثه عجیب در رقابت فرمول یک موناکو

خودروی مایک شوماخر راننده آلمانی تیم‌ هاس و فرزند میشاییل شوماخر، اسطوره فرمول یک جهان، پس از تصادف در هفتمین مرحله رقابت‌های جهانی فرمول یک موناکو دو قسمت شد. در این حادثه خودروی شوماخر به مانع برخورد کرد و پس از آن به دو نیم تقسیم شد. شوماخر بعد از مسابقه گفت که آسیب جدی ندیده است. پیش از این اتفاق برای شوماخر، خودروی کوین مگنوسن دیگر راننده تیم‌ هاس هم به دلیل مشکل فنی از مسابقه خارج شد تا بدشانسی بزرگی برای این تیم در رقابت‌های موناکو رخ دهد. سرجیو پرز راننده مکزیکی تیم ردبول توانست برنده این دور از رقابت‌ها شود. بعد از پرز مکزیکی، کارلوس ساینز از تیم فراری در رده دوم قرار گرفت و  مکس ورشتپن هلندی در جایگاه سوم ایستاد.

کمک نیروهای امنیتی بریتانیا به قطر در جام جهانی

نیروهای نظامی بریتانیا برای حفظ امنیت در جام جهانی به کمک میزبان این دوره از رقابت‌ها خواهند رفت. دولت بریتانیا اعلام کرده است، نیروی هوایی و نیروی دریایی سلطنتی بریتانیا به حفظ امنیت هواداران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر کمک خواهند کرد. در همین راستا وزارت دفاع بریتانیا گفت که نیروی هوایی و نیروی دریایی برای مقابله با تروریسم و ​​سایر تهدیدات در طول جام جهانی ۲۰۲۲ به کشور قطر کمک خواهند کرد. شیخ تمیم آل ثانی امیر قطر هفته گذشته به بریتانیا سفر کرد و با بوریس جانسون نخست‌وزیر این کشور دیدار کرد. بن والاس وزیر دفاع بریتانیا گفت که بریتانیا با قطر در زمینه حفظ امنیت در طول جام جهانی ۲۰۲۲ همکاری خواهند کرد تا اطمینان حاصل کنند که شهروندان سراسر جهان می‌‌توانند از حضور در جام جهانی لذت ببرند.

خداحافظی ایسکو با رئال‌مادرید

ایسکو هافبک خلاق رئال‌مادرید پس از 9فصل حضور در رئال پس از چهاردهمین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا از جمع این تیم جدا شد و با انتشار نامه‌ای، با هواداران رئال‌مادرید خداحافظی کرد. او در پیام خود نوشت: «۹سال پیش و زمانی که می‌خواستم مالاگا را ترک کنم، با تیم دیگری به توافق رسیده بودم، اما وقتی پیشنهاد رئال‌مادرید را دریافت نمودم فوراً آن را قبول کردم. وقتی رئال‌مادرید در خانه شما را می‌زند، نمی‌شود به آنها جواب رد داد، البته استثنا هم‌ وجود دارد (کنایه به امباپه!) ۹سال پس از آن روز، ماجراجویی‌ام را در این باشگاه به پایان می‌رسانم. به تمام آرزوهای کودکی خود رسیدم؛ قهرمانی در جام‌های زیاد، بازی در کنار بزرگان و دیدار با افرادی فوق‌العاده.» ایسکو زیرنظر کارلو آنچلوتی فرصت چندانی برای حضور در ترکیب تیم پیدا نکرد و به همین دلیل تصمیم به جدایی از جمع مادریدی‌ها گرفت.

جدایی «مانه» قطعی است

نشریه انگلیسی مدعی شده  قرمزپوشان مرسی‌ساید فصل آینده مهاجم سنگالی‌شان را دراختیار نخواهند داشت. روزنامه دیلی‌میل چاپ لندن، پای خبری که اخیراً از چند رسانه دیگر اروپایی نقل شده بود مهر تأیید زد و نوشت که سادیو مانه، لیورپول را به مقصد بایرن‌مونیخ ترک خواهد کرد. دیلی‌میل نوشته است باشگاه باواریایی آماده است تا 41میلیون یورو صرف خرید مهاجم سنگالی 30ساله لیورپول کند. این نشریه همچنین مدعی شده  لیورپولی‌ها هم خودشان را برای خداحافظی با بازیکن ملی‌پوش‌شان که هنوز یک سال دیگر به پایان قراردادش باقی‌ مانده آماده کرده‌اند و 41میلیون یورو هم رقمی است که می‌تواند باشگاه انگلیسی را راضی کند چون آنها نمی‌خواهند بازیکن خود را در فصل آینده به صورت بازیکن آزاد و بدون دریافت مبلغی از دست بدهند. لیورپول از همین حالا تلاش برای پیدا کردن جانشین مانه را نیز آغاز کرده است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7921/21/615038/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها