هنرمندان در فضای مجازی


کمتر از یک ماه به فرارسیدن تابستان باقی مانده و این برای طیف‌هایی همچون سینماگران و حتی تئاتری‌ها اهمیت زیادی دارد چراکه جذب مخاطبان جوان در ایام فراغت‌شان، در حکم دسترسی به یک فرصت طلایی است. با این حال دیگر بخش‌های فرهنگ و هنر همچون نویسندگان و فعالان عرصه موسیقی همچون باقی ایام مشغول فعالیت هستند.

محمدعلی مؤدب، نویسنده و شاعر در تازه‌ترین استوری خود درباره این نوشته که علاقه‌مندان می‌توانند آلبوم‌های «تهران جان» و «عاشقانه‌های پسر نوح» را در پایگاه‌های معتبر موسیقی رایگان گوش بدهند. او صفحه‌ای را که اطلاعات بیشتری در این رابطه منتشر کرده با مردم به اشتراک گذاشته است. اشعار هر دو آلبوم سروده محمدعلی مؤدب هستند و خوانش آنها را هم خودش برعهده داشته است.
نگار جواهریان، بازیگر سینما و تئاتر خبر از اجرای تازه‌ای در تماشاخانه ایرانشهر داده، «مخاطب» عنوان این نمایش است که «جابر رمضان» کارگردانی‌اش را برعهده دارد. این کار تازه «رمضان» اقتباسی از نمایشنامه «مؤلف» نوشته‌ «تیم کراوچ» است که نگار جواهریان، لیلی رشیدی و علی باقری بازیگران آن هستند. بنابر نوشته جواهریان، پیش‌فروش روزهای جدید در سایت تیوال شروع شده است.
عبدالحکیم بهار از چهره‌های بین‌المللی ترویج کتاب‌خوانی در روستای «رمین» از استان سیستان و بلوچستان است که تصاویری از تازه‌ترین فعالیت‌های اعضای کتابخانه روستای زادگاهش منتشر کرده است. او در این مطالب دست به معرفی برخی مروجان کتابخوانی زده که اغلب هم از نیروهای محلی و مردمی هستند. البته در بین افرادی که تصاویر و توضیحاتی درباره آنها منتشر کرده برخی نویسندگان کودک و نوجوان همچون حسن‌ احمدی هم دیده می‌شوند. بخش عمده‌ای از مطالب منتشر شده در این صفحه به فعالیت‌های دوستداران کتاب در روستای رمین تعلق دارد.
حسام‌الدین سراج، خواننده موسیقی ایرانی با انتشار تصاویری در استوری خود، برپایی کنسرتی از سوی گروه «ترانه» را برای اهالی تبریز اطلاع‌رسانی کرده است. طبق برنامه‌ریزی‌ها قرار شده 31 خرداد و یکم تیرماه این گروه میهمان تبریزی‌ها
باشند.
کیوان ساکت، آهنگساز و نوازنده هم از آیین رونمایی آلبوم موسیقی «دینشت» خبر داده، این مراسم پنجشنبه 12 خرداد ماه جاری به میزبانی سالن غدیر شهرکرد و رأس ساعت 17 برگزار می‌شود. موسیقی و تنظیم این کار را کیوان ساکت برعهده داشته و رحیم عدنانی هم خوانندگی آن را انجام داده است.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7921/24/615062/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها