دستگیری عامل قتل عام خانوادگی در اسفراین


گروه حوادث /   مرد جنایتکار که 3کودک و یک زن جوان را به قتل رسانده و خانه‌شان را به آتش کشیده بود، پس از 2 سال در اسفراین دستگیر شد.
نادر نادرنژاد اقداش، دادستان عمومی و انقلاب اسفراین، ضمن تشریح اقدامات انجام شده از سوی مراجع قضایی و انتظامی برای دستگیری متهم به قتل ۴ عضو یک خانواده اسفراینی اظهار کرد: بر‌اساس گزارش مرجع انتظامی در بهمن سال ۹۸ پس از وقوع یک فقره آتش‌سوزی خانه در اسفراین 3کودک ۴، ۶ و ۹ ساله و نیز زنی ۳۵ ساله که عمه بچه‌ها بود در این حادثه جان باختند. در ادامه پس از بررسی‌های میدانی، فنی و تخصصی و تلاش‌های انجام شده در ریشه‌یابی این ماجرا، شائبه وقوع قتل عمدی بیش از هر فرضیه دیگری محتمل‌تر به نظر می‌رسید.
دادستان عمومی و انقلاب اسفراین با اشاره به اینکه متهم یک بار در سال ۱۳۹۸ دستگیر شد اما به علت نبود ادله قوی برای احراز وقوع جرم آزاد شد تا اینکه اقدامات فنی و پلیسی لازم در طول 2سال گذشته ادامه یافت و در نتیجه پس از تکمیل مدارک و ادله کافی و احراز وقوع جرم از سوی متهم درنهایت وی در روز شنبه هفته جاری دوباره دستگیر شد و این بار به دلیل کافی بودن مدارک لازم ناگزیر به قتل این ۳ کودک و عمه آنها اعتراف کرد.
نادرنژاد اقداش با بیان اینکه بر اساس شواهد و قرائن موجود، متهم به قتل هیچ نسبت سببی یا نسبی با مقتولین ندارد، با استناد به اظهارات فرد دستگیر شده انگیزه وی را از ارتکاب این جنایت هولناک، کینه شخصی و انتقامجویی اعلام کرد.
وی خاطرنشان کرد: متهم به قتل ابتدا زن ۳۵ ساله و سپس کودکان را به قتل رسانده و پس از باز کردن شلنگ گاز تلاش کرد تا وانمود کند به دلیل نشت گاز حادثه آتش‌سوزی رخ داده است.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7922/19/615124/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها