اخبار




یزدانی پایین‌تر از تیلور  و‌  گرایی در صدر کشتی

اتحادیه کشتی جهان رنکینگ جدید برترین کشتی‌گیران آزاد و فرنگی جهان را اعلام کرد. در رنکینگ کشتی آزاد، کامران قاسمپور در صدر وزن ۹۲کیلوگرم جای دارد و حسن یزدانی نیز پایین‌تر از دیوید تیلور در رده دوم وزن ۸۶کیلوگرم جای گرفته است؛ اما در فرنگی، محمدرضا‌ گرایی در ۶۷ و محمدهادی ساروی در وزن ۹۷کیلوگرم در صدر قرار دارند. میثم دلخانی در ۶۳ و محمدعلی‌ گرایی در ۷۷کیلوگرم در رده دوم جای دارند و پژمان پشتام در وزن ۸۲کیلوگرم نیز در جایگاه چهارم قرار گرفته است.

طلای تیمی تپانچه جام جهانی باکو برای ایران

تیم ملی تپانچه مردان با مدال طلا، طلسم بی‌مدالی ایران در جام جهانی باکو را شکست. در حالی که روزها قبل تیراندازان ملی پوش زن و مرد تفنگ و تپانچه انفرادی، میکس تیمی تفنگ و تپانچه، انفرادی تراپ رنگ فینال و مدال را ندیدند، تیم ملی تپانچه با ترکیب جواد فروغی، محمدرسول عفتی و سجاد پورحسینی، با صعود به فینال جام جهانی طلسم غیبت ایرانی‌ها را شکستند. ملی پوشان تپانچه دیروز در فینال 16-10 ایتالیا را بردند و صاحب مدال طلا شدند. این مسابقات از ۶ تا ۱۷ خرداد به میزبانی باکو در حال برگزاری است. تیراندازان امروز در ماده تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت و تپانچه ۲۵ متر با هم رقابت می‌کنند.

قربانی از کادرفنی وزنه‌برداری کنار گذاشته شد

فدراسیون وزنه‌برداری از ملی‌پوش سابق وزنه‌برداری ایران برای حضور در کادرفنی تیم‌ملی جوانان کشورمان دعوت نکرد. با تشکیل اردوی این تیم برای شرکت در رقابت‌های آسیایی ازبکستان، این‌بار نامی از شهروز قربانی به‌عنوان مربی مشاهده نمی‌شود. فدراسیون این‌بار از سعید علی حسینی و مسعود محرابی به‌عنوان سرمربی و مربی تیم جوانان استفاده می‌کند.

مأموران وادا در اردوی وزنه‌برداری

مأموران وادا با حضور در اردوی تیم‌ملی از وزنه‌برداران تست دوپینگ گرفتند. نفراتی چون علی داودی، میرمصطفی جوادی، رسول معتمدی، امیر حقوقی و علیرضا یوسفی در لیست مأموران قرار داشتند که از آنها تست گرفتند. گفته می‌شود پیش از وزنه‌برداری به اردوی کشتی رفتند.

ابهام در صدور ویزای امریکای تیم ملی کاراته

اعزام تیم ملی کاراته به بازی‌های جهانی در فاصله یک ماه تا این مسابقات به‌خاطر عدم صدور ویزا در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت. مسابقات جهانی کاراته طی روزهای ۱۷ و ۱۸ تیرماه به میزبانی امریکا   برگزار می‌شود که تیم ملی کاراته کشورمان برای حضور در این مسابقات ۵ سهمیه دارد. هفته گذشته تیم ملی با همراهی سرمربی و رئیس فدراسیون راهی ارمنستان شد تا با حضور در سفارت امریکا در ایروان برای ویزا مصاحبه کنند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7922/21/615141/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها