سوژه


عصبانیت لیورپولی‌ها از وزیر ورزش فرانسه

سران لیورپول خواستار عذرخواهی وزیر ورزش فرانسه به خاطر برخورد با هواداران این تیم شدند. باشگاه لیورپول از آملی اودیا کستر وزیر ورزش فرانسه خواست تا بابت اظهاراتش خطاب به هواداران انگلیسی پس از فینال لیگ قهرمانان اروپا عذرخواهی کند. اودیا کستر وزیر ورزش فرانسه روی آنتن رادیو هواداران تیم لیورپول را مسئول ناآرامی‌های قبل از بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا دانست. وزیر ورزش به داده‌های وزارت کشور فرانسه استناد کرد که بر اساس آن ۳۰ تا ۴۰ هزار هوادار انگلیسی بدون بلیت یا با بلیت جعلی به ورزشگاه دو فرانس آمدند. بیلی هوگان، مدیر اجرایی لیورپول گفت: «ما از شنیدن چنین نظراتی در حالی که هنوز پرونده در جریان است و معلوم نیست چه کسانی مقصر هستند، شگفت‌زده شدیم. اتفاقاً مشکلات از همان ورزشگاه شروع شد و هواداران هیچ نقشی در این شرایط نداشتند. تام ورنر، رئیس لیورپول با ارسال نامه‌ای به وزیر ورزش فرانسه موضع ما را اعلام کرد و ما خواستار عذرخواهی او هستیم.»

امیدواری ایتالیا به کسب میزبانی یورو 2032

گابریله گراوینا رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد که این کشور اصلی‌ترین گزینه میزبانی از رقابت‌های یورو 2032 است.ایتالیایی‌ها از سال 1990 که میزبان جام جهانی بوده‌اند دیگر از هیچ تورنمنت بزرگی میزبانی نکرده‌اند، البته تابستان سال گذشته، سه بازی نخست آنها در مرحله گروهی یورو 2020 در خانه خودشان برگزار شد. گراوینا در مجمع فدراسیون‌های ورزشی ایتالیا گفت: «برای میزبانی از یورو 2032 ما و ترکیه شانس میزبانی داریم. در جایگاه خوبی برای کسب امتیاز میزبانی هستیم. ایتالیا سرانجام واجد شرایط شده است.» دوره بعدی جام ملت‌های اروپا در سال 2024 به میزبانی آلمان برگزار می‌شود که در آن ایتالیا به‌عنوان مدافع عنوان قهرمانی وارد مسابقات خواهد شد. برای کسب امتیاز میزبانی یورو 2028 نیز پیشنهاد مشترک انگلیس و ایرلند بالاتر از پیشنهاد ترکیه‌ای‌ها قرار گرفت.

مسی: رئال مادرید ما را کشت!

لیونل مسی در گفت‌وگویی در مورد حذف از لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال مادرید صحبت کرد و از این گفت که رئال ضربه بزرگی به پی‌اس‌جی زد. در آغاز فصل و زمانی که رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا استارت خورد، اکثر کارشناسان فکر می‌کردند که پاری سن‌ژرمن با توجه به جذب راموس، مسی، دوناروما، جورجینیو و اشرف حکیمی، بهترین تیم اروپا است و می‌تواند در لیگ قهرمانان اروپا جام را بالای سر ببرد. پاری سن‌ژرمن اما با وجود پیروزی خوب برابر رئال مادرید، کامبک خورد و با هتریک بنزما از رقابت‌ها  کنار رفت. این شکست انتقادهای زیادی را به همراه داشت و حتی مسی و نیمار به خاطر این اتفاق در پارک دِ پرنس هو شدند. لئو مسی حالا و پس از چند ماه به این موضوع واکنش نشان داده و می‌گوید که رئال وی و هم‌تیمی‌هایش را کشت و ضربۀ بزرگی به پی‌اس‌جی زد. مسی این موضوع را در گفت‌وگو با TyC Sport مطرح کرد و گفت: «می‌دانم که رئال مادرید چگونه تیمی است چون سال‌ها برابر‌شان بازی کردم. رئال مادرید ما را کشت. این یک ضربه برای پی‌اس‌جی بود. من می‌دانستم که ممکن است این اتفاق بیفتد، زیرا آنها می‌توانند یک گل به ثمر برسانند و بازی را تغییر دهند. این اتفاق برای ما و سایر تیم‌ها (اشاره به چلسی، سیتی، لیورپول) افتاد. با وجود اینکه رئال مادرید بهترین تیم مسابقات نبود اما توانست قهرمان شود. من واقعاً مشتاقم که دوباره قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوم.» لئو در مورد فصل ضعیف خودش با پی‌اس‌جی گفت:«من در پی‌اس‌جی کارم را دیر شروع کردم زیرا دیر به باشگاه رسیدم، سپس ضربه‌ای به زانویم خورد که باعث شد مدتی از میادین دور باشم و نتوانستم خود را تطابق دهم. نمی‌توانستم سه یا چهار بازی پشت سر هم بازی کنم. بعد با خودم گفتم در سال جدید با تمام انرژی می‌آیم و شرایط را تغییر می‌دهم اما به کرونا مبتلا شدم و در نهایت به آنچه هدفم بود، دست نیافتم.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7922/21/615142/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها