هنرمندان در فضای مجازی


فضای مجازی اهالی فرهنگ و هنر در 24 ساعت گذشته اختصاص داشت به جشن قهرمانی تیم فوتبال استقلال تهران و همچنین واکنش به فیلم موهن «عنکبوت مقدس» و البته در کنار آن هنرمندان برنامه‌های فرهنگی خود را با مخاطبا‌ن‌شان به اشتراک گذاشتند.

چهره‌ها

اسماعیل امینی، شاعر، نویسنده و پژوهشگر ایرانی با انتشار عکسی از حرم امام رضا (ع) نسبت به فیلم «عنکبوت مقدس» واکنش نشان داد و در شرح این عکس، با شعری از مهدی اخوان ثالث نوشته: «یا علی بن موسی‌الرضا ای پاک مرد یثربی در توس خوابیده؛ من تو را بیدار می‌دانم» و در ادامه شعری از قیصر امین‌پور آورده: «کاش من هم عبور تو را دیده بودم/ کوچه‌های خراسان تو را می‌شناسند»
 
امید شمس، کارگردان فیلم «ملاقات خصوصی» با انتشار بخشی از این فیلم، از اکران سراسری این کار خبر داده. هوتن شکیبا و پریناز ایزدیار از بازیگران «ملاقات خصوصی» هستند به تهیه‌کنندگی امیر بنان.
 
مهتاب کرامتی بازیگر سینما در صفحه شخصی‌اش اشاره کرده به تولد نگار اسکندرفر، مدیر مؤسسه کارنامه و با انتشار عکسی دو نفره در شرح آن نوشته: «زمان می‌‌گذرد، خاطره‌ها نه... روزها، ماه‌ها و سال‌ها می‌‌گذرد، دوستی‌های واقعی نه... نگار جانم تولدت هزار بار مبارک»

نسیم ادبی با انتشار تصویری از نقش خود در سریال «پدر گواردیولا» به کارگردانی سعید نعمت‌الله، از پخش این فیلم خبر داده. مهران مدیری، مهران غفوریان و پانته‌آ بهرام نیز از بازیگران این نمایش خانگی هستند.
 

یاسر احمدوند معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در صفحه مجازی‌اش به نمایشگاه کتاب امسال اشاره کرده. خبری که محمدحسین آزاد بخت فعال سیاسی منتشر کرده و در شرح آن نوشته «خبر خوب فرهنگی که در هیاهوی خبرهای بد این روزها گم شد. فروش 3 میلیون نسخه کتاب به ارزش 211 میلیارد تومان در نمایشگاه کتاب سال.»
 
علیرضا قربانی هم تور کنسرت «با من بخوان» را در شیراز تمدید کرد و 16 و 17 خرداد اجرای برنامه دارد.

دیگه چه خبر!

جشن قهرمانی استقلال با واکنش هنرمندان از تیم محبوب‌شان روبه‌رو شد. کارن همایونفر آهنگساز و آرش فرهنگ‌فر نوازنده ایرانی، با انتشار تصاویری از این مراسم، قهرمانی تیم محبوب خود را در فضای مجازی جشن گرفتند.

تیزر جدید فیلم سینمایی «انفرادی» همزمان با آغاز موج جدید تبلیغات این فیلم سینمایی منتشر شد؛ خبری که احمد مهرانفر بازیگر این فیلم به اشتراک گذاشته است. «انفرادی» به کارگردانی سید مسعود اطیابی، تهیه‌کنندگی سید ابراهیم عامریان و نویسندگی حمزه صالحی که از 7 اردیبهشت 1401 توسط خانه فیلم در حال پخش است، تاکنون با استقبال گرم مخاطبان روبه‌رو شده است.

قسمت هشتم سریال «نوبت لیلی» به صورت اختصاصی از نماوا منتشرشد؛ خبری که کارگردان این اثر روح‌الله حجازی به اشتراک گذاشته و در شرح آن نوشته این قسمت از این سریال با عنوان «سیگان» است.

مجمع ناشران انقلاب اسلامی هم از برگزاری جشن ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) خبر داده که امروز چهارشنبه ۱۱ خردادماه ۱۴۰۱ ساعت ۸ صبح با سخنرانی: حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین مرتضی روحانی و مداحی کربلایی محمدباقر نریمانی  در این مجمع برگزار می‌‌شود.
 
فروشگاه اینترنتی ۳۰بوک به مناسبت روز دختر که مصادف با ولادت حضرت معصومه است، ضمن تبریک این روز از تخفیف 30 درصدی این فروشگاه که به مدت محدود بوده، به عنوان هدیه به دختران خبر داده است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7922/24/615156/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها