مهدی نقویان مدیرعامل مؤسسه فرهنگی هنری اندیشه شهید آوینی:

امسال هشت سریال تولید می‌کنیم


گروه فرهنگی/ مهدی نقویان مدیرعامل مؤسسه فرهنگی هنری اندیشه شهید آوینی  دیروز در نشست خبری به سریال‌های تولیدی امسال این مؤسسه اشاره کرد و گفت: نگارش فیلمنامه «گاندو 3» در حال انجام است و قرار است بازی و انیمیشن «گاندو» را هم برای نوجوان‌ها تولید کنیم. کتاب گاندو بزودی منتشر می‌شود. ساخت هشت سریال را برای امسال در نظر داریم که شامل گاندو۳، ترور محرمانه، سرباز کوچک امام، شب دیجور، رویان و سپنتا است. به گزارش ایرنا او با اشاره به نگارش فیلمنامه گاندو 3 گفت: نفوذ همیشه و در همه دولت‌ها رخ می‌دهد و این نفوذ در یک دولت بیشتر و در یک دولت کمتر است. دولت سیزدهم در تهیه و تولید گاندو حمایت معنوی می‌کند و ما از دولت تشکر می‌کنیم. این دولت رفع‌کننده موانع در روند تولید
سریال است.
نقویان افزود: سریال ترور محرمانه درباره تولید واکسن کرونا و مشکلاتی است که دشمن در پیشرفت علمی ایجاد می‌کند. این سریال پربازیگر در ژانر علمی و جاسوسی ساخته شده و کارگردان آن محمود معظمی است. نقویان با اعلام خبر ساخت سریالی با عنوان سرباز کوچک امام گفت: کتابی با همین نام منتشر شده که درباره سرگذشت مهدی طحانیان است. مقام معظم رهبری تأکید کردند روی این کتاب کار رسانه‌ای شود. محمدباقر مفیدی‌‌کیا نویسنده و کارگردان این سریال است و نوشتن فیلمنامه‌اش تمام شده است.
رئیس مؤسسه اندیشه شهید آوینی افزود: سریال شب دیجور ساخته محمدرضا گوهری اولین سریال درباره آسیب‌های اجتماعی فضای مجازی و بویژه شاخ‌های فضای مجازی است. سریال شهید لاجوردی نیز در 20 قسمت به زندگی این شهید می‌پردازد. نقویان با معرفی سریال رویان به عنوان اثری درباره یک مجموعه دانش بنیان تصریح کرد: یکی از موفقیت‌های این مرکز توریسم‌ پزشکی است. در این سریال موضوعاتی چون ناباروری و افزایش جمعیت را به تصویر می‌کشیم.
سریال سپنتا ساخته مهدی غفوری نیز درباره یک اردوگاه اسرای عراقی در خوزستان است که برخورد خوبی با آنها می‌‌شده است.  مدیرعامل مؤسسه فرهنگی هنری اندیشه شهید آوینی  ضمن اعلام این خبر که امسال دو فیلم سینمایی توسط مؤسسه آوینی ساخته می‌شود توضیح داد: فیلم ۴۴ روز با حمایت فارابی ساخته می‌شود و فیلمنامه اش تأیید شده است. این فیلم درباره یک عکاس معروف امریکایی است که ۴۴ روز قبل از ۲۲ بهمن وارد کشور می‌‌شود و انقلاب را روایت می‌‌کند. جنگ ارزی نیز درباره ارز ترجیحی ۴۲۰۰ تومانی است که دولت قبلی تصمیم گرفت آن را به کالاهای اساسی اختصاص بدهد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7922/23/615177/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها