خبرخوان


عرضه 273 هزار تن انواع محصول در بورس کالا

تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران روز چهارشنبه ۱۸ خرداد ماه میزبان عرضه ۷۴ هزار و ۱۵۸ تن میلگرد و ۱۲ هزار و ۲۵ تن تیرآهن بود.
در این روز، ۸۱ هزار تن خاک روی، یک هزار و ۷۴۰ تن مس مفتول، ۶ هزار و ۷۰۰ تن ورق قلع اندود، ۲ هزار و ۲۲۳ تن نبشی و ناودانی، ۸۰ تن بیلت و اسلب مسی، ۲۰۰ تن شمش آلیاژی آلومینیوم، ۳۸۰ تن مفتول آلومینیوم و ۱۰ کیلوگرم شمش طلا نیز در تالار مذکور عرضه شد.
تالار حراج باز در این روز میزبان عرضه ۱۰ هزار تن وکیوم باتوم، یک هزار و ۱۰۰ تن دی اتیل هگزانول و۴ هزار و ۴۴۰ تن استایرن منومر بود.
تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی شاهد عرضه ۶۲ هزار و ۳۸۷ تن انواع کالا بود و تالار صادراتی بورس کالای ایران عرضه یک هزار تن پلی وینیل کلراید، ۵ هزار و ۵۰۰ تن قیر، ۵ هزار تن شمش و ۳ هزار تن بیلت آلومینیوم و یک هزار تن سیمان را تجربه کرد.
بازار فرعی نیز عرضه یک هزار و ۸۷۹ تن ضایعات باطری، ضایعات کارتن، ضایعات فلزی، کنسانتره روی، سولفونیک اسید، براده آلومینیوم و یک هزارعدد بشکه خالی را تجربه کرد.
در مجموع ۲۷۳ هزار و ۸۱۴ تن انواع کالا در تالارهای مختلف بورس کالای ایران عرضه شد.

هشدار برای کلاهبرداری سایبری در مورد دریافت سود سهام عدالت

ایرنا- شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه با انتشار اطلاعیه‌ای در خصوص کلاهبرداری سایبری برای دریافت سود سهام عدالت، به عموم مردم هشدار داد. در این اطلاعیه آمده است: بتازگی مجرمان سایبری با ترفندی جدید و با ارسال پیامک یا پیام در شبکه‌های اجتماعی با نام واریز سود سهام عدالت مترصد کلاهبرداری از مردم هستند.
 پیام‌های جعلی که بتازگی منتشر شده است، از مخاطبان درخواست می‌کند که برای دریافت سود سهام خود از طریق لینک آلوده اقدام کنند که سهامداران باید نسبت به این اقدام کلاهبردارانه آگاه باشند.
بر اساس اطلاعیه سمات، مجرمان سایبری با طراحی پلتفرم مجرمانه در قالب استفاده از نام و نشان سامانه سهام عدالت و ارسال پیامک مبنی بر واریز مبالغ مختلف به حساب‌های مالی هموطنان مشروط به مراجعه به لینک یا پیوند درج شده در پیامک، گوشی تلفن همراه فریب‌خوردگان را به صفحات جعلی پرداخت موسوم به فیشینگ هدایت می‌کنند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7927/10/615769/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها