هوشمندسازی یارانه نان به گلستان رسید


گرگان -  استاندار گلستان با تأکید بر اهمیت نظارت بر واحدهای نانوایی گفت: نصب کارتخوان‌های جدید در نانوایی‌های استان گلستان آغاز شد.
علی محمد زنگانه  درجلسه کارگروه تنظیم بازار استان اظهارداشت: در مدت 2 هفته در همه نانوایی‌های استان دستگاه کارتخوان‌ نصب خواهد شد تا نظارت بیشتری بر نحوه توزیع ارائه نان صورت گیرد.
استاندار گلستان تأکید کرد:مجوز نانوایانی که تخلفات متعددی را مرتکب می شوند لغو خواهد شد و تلاش می‌کنیم این چرخه معیوب را اصلاح کنیم تا بدین وسیله تنبیهات به عنوان عاملی بازدارنده تبدیل شوند.
وی همچنین ضمن عذرخواهی از مردم بابت سختی‌ها و مشکلاتی که در دریافت نان با آن مواجه شده‌اند خاطرنشان کرد: امیدواریم با صبوری مردم فرایند معیوب آرد و نان اصلاح شود و شاهد کاهش مشکلات مردم شریف‌مان باشیم.
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان هم در این جلسه گفت: با هدف مردمی‌سازی یارانه‌ها نصب کارتخوان‌های جدید را در نانوایی‌های سه شهرستان آزادشهر، علی آباد کتول و گرگان آغاز کرده‌ایم و قرار است تا پایان خرداد تمام نانوایی استان به این دستگاه‌ها مجهز شوند.
افشار افزود: در حال حاضر هزار دستگاه کارتخوان تهیه شده که در حال نصب است. نصب این دستگاه‌ها رایگان بوده و هزینه‌ای برای نانوایی‌ها ندارد و اجباری است.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7927/16/615787/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها