خبر در خبر



ایرنا - سرهنگ یدالله جهان‌تاب، رئیس پلیس راه مازندران گفت: وضعیت ترافیک خودرو با گذشت چند روز از پایان یافتن تعطیلات نیمه خردادماه جاری، در مسیر رفت و برگشت جاده هراز در محدوده آب اسک هنوز سنگین است لذا از مسافران می خواهیم که با مدیریت سفر از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند.
ایسنا- شکوه کرمانشاهانی، عضو انجمن تخصصی باغستان سنتی قزوین گفت: شکایت میراث فرهنگی درباره قطع درختان باغستان معنی ندارد و باید تمام مسئولان شهری درباره این اتفاق و تعیین مسیر جدید پل امام رضا (ع) شفاف‌سازی کنند.
مهر- علی اسدی، باستان شناس گفت: پژوهش‌های باستان شناسی که در بافت تاریخی شیراز نجام شده، نزدیک به صفر است و جز یک مطالعه موردی درباره مسجد عتیق هیچ کار دیگری انجام نشده است. اگر شهر شیراز را با اصفهان مقایسه کنید می‌بینید که در محدوده شهر اصفهان کاوش‌های باستان شناسی زیادی انجام می‌شود و بقایایی از آثار مختلف میراثی پیدا شده است ولی در شیراز این اتفاقات نیفتاده است.
ایرنا- سیده مریم محمدی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: بزودی دبیرخانه پیگیری سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در حوزه محیط زیست به دبیری این اداره کل و ریاست استاندار در استان همدان راه اندازی و فعال می‌شود. سیاست‌های ابلاغی رهبر فرزانه انقلاب در حوزه محیط زیست، سندی معتبر و جامع و مشتمل بر همه موضوعات است که تکالیف همه دستگاه‌ها در این سند به وضوح مشخص و تبیین شده است.
ایسنا- حجت الاسلام و المسلمین محمد جعفر منتظری، دادستان کل کشور گفت: با دستگاه های متخلف برای حل مشکل آلودگی هوا برخورد می‌کنیم. باید همه دستگاه‌هایی که در بحث آلایندگی هوا دخیل هستند عزم خود را برای حل مشکل آلودگی هوا جزم کنند و موارد را برطرف سازند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7927/17/615795/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها