سوژه


شوامنی، سومین بازیکن گرانقیمت تاریخ باشگاه

رئال مادرید و موناکو بر سر انتقال شوامنی به توافق نهایی دست پیدا کردند و او به دومین خرید مادریدی‌ها در فصل جدید تبدیل شد. شوامنی ستاره جدید فوتبال فرانسه است که بعد از درخشش در موناکو مورد توجه تیم‌های بزرگ فوتبال جهان قرار گرفت. رئال‌مادرید در نهایت توانست این هافبک جوان را جذب کند چرا که خود او به حضور در این تیم اسپانیایی علاقه زیادی داشت. طبق اعلام سایت فرانسوی مونت کارلو رئال مادرید برای جذب شوامنی ۱۱۶ میلیون یورو هزینه خواهد کرد تا به این ترتیب او به یکی از سه بازیکن گران قیمت تاریخ باشگاه رئال تبدیل شود. در گزارش مونت کارلو آمده است: «رئال برای جذب شوامنی پیشنهاد ۸۰+۲۰ میلیون یورویی را داد و علاوه بر این باید ۱۶ میلیون یورو هم مالیات پرداخت کند تا جمعاً این بازیکن ۱۱۶ میلیون یورو برای کهکشانی‌ها هزینه داشته باشد.» او بعد از آنتونیو رودیگر دومین خرید رئال در این فصل به حساب می‌آید.

بارسا گزینه جایگزین لوا را انتخاب کرد

بارسلونا در صورتی که موفق به جذب روبرت لواندوفسکی نشود، جرارد مورنو را از ویارئال به خدمت خواهد گرفت. بارسلونا شدیداً در تلاش جذب روبرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ است و ستاره لهستانی نیز تمایل دارد تا به فوتبال حرفه‌ای خودش در اسپانیا ادامه دهد. با این حال بایرن مونیخ آماده فروش لواندوفسکی نیست و بارسلونا نیز مشکلات مالی بزرگی دارد که جذب لوا را دشوار می‌کند.
طبق گزارش روزنامه اسپانیایی اسپورت، با توجه به همین موضوع، بارسلونا پلان B نیز دارد و اگر موفق به جذب لواندوفسکی نشود، به سراغ جرارد مورنو، مهاجم اسپانیایی ویارئال خواهد رفت. مورنو در فصل قبل 13 گل و 6 پاس گل در 27 بازی برای ویارئال به ثبت رساند.

چلسی برای رفتن لوکاکو پول هم می‌دهد!

چلسی حاضر است برای اینکه روملو لوکاکو به صورت قرضی به اینتر برود، بخشی از دستمزد او را بپردازد. اما این بازیکن بلژیکی در صورت پیوستن به اینتر، در هر حال با کاهش قابل توجه دستمزدش روبه‌رو خواهد شد. لوکاکو امیدوار است که یک سال پس از آمدنش از اینتر به چلسی، به اینتر برگردد. البته چلسی شرایطی نیز برای اینتر گذاشته از جمله اینکه یکی از بازیکنان این تیم نیز باید وارد این معامله شوند که مهمترین گزینه آنها لائوتارو مارتینس گلزن آرژانتینی اینتر است، درخواستی که با مخالفت مسئولان نراتزوری مواجه شده است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7927/21/615813/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها