رد تانک روی بدن یک کرونایی


محمدرضا شهبازی

بخش‌های ویژه کرونا در بیمارستان‌های ایران تعطیل شد
وزارت بهداشت ایران طی دستوری به بیمارستان‌ها از آنها خواست دیگر بخش ویژه‌ای را برای بستری بیماران کرونایی اختصاص ندهند. این در حالی است که کشورهای مختلف همچنان تدابیر ویژه‌ بهداشتی و درمانی برای بستری مبتلایان به کرونا در نظر می‌گیرند. عدم توجه به کرونا که در ایران به آن «پایان کرونا» می‌گویند دلیل این تصمیم وزارت بهداشت ایران ذکر شده است.
 

ایرانی‌ها در چنبره بی‌توجهی دولت به کرونا
دولت ایران در تلاش است با ارسال پیام‌های تهدیدآمیز درباره اسهال، تب هفت روزه و بیماری‌هایی از این دست، ذهن مردم ایران را از کرونا دور کند.
نیروهای نیابتی دولت ایران در فضای مجازی از روز گذشته با ارسال تصویر یک اتوبوس که روی بدنه آن نوشته شده «اسهال در کمین است» و شوخی با آن تلاش کردند به‌صورت غیرمستقیم این بیماری را مهم‌ترین معضل بهداشتی حال حاضر ایران جلوه دهند.
این در حالی است که اسهال بسیار بیماری ساده‌ای است و با رعایت بهداشت فردی می‌توان براحتی از آن جلوگیری کرد. برای مثال محمد بن سلمان هربار بعد از استفاده از دستشویی دست‌های خود را به مدت پنج دقیقه با آب و صابون می‌شوید و همین امیر باعث شده هیچ وقت اسهال نگیرد هرچند اکثر اوقات یبس است.
 

آخرین روزهای رژیم در پیش است
رژیم توتالیتر غیر مردمی با کارگذاشتن تیربار و تانک ضد نفر در مبادی مراکز بهداشتی مردم مشکوک به کرونا را از نزدیک شدن به این مراکز باز می‌دارد.
یکی از این شهروندان در حالی که رد تانک روی لباسش مشخص بود به خبرنگار مجاهد ما گفت: اینها می‌گویند فوتی‌های کرونا صفر شده، بله، درست است، صفر شده چون شما هرکسی را که مشکوک به کروناست  دستگیر می‌کنید و در سیاهچال می‌اندازید و
می‌کشید.
وی در پاسخ به این سؤال که حال چه‌ می‌خواهد بکند، گفت: چه میدونم؟ برم بسابم ببینم این رد تانک پاک میشه یا نه. دفعه پیش که تانکی شد لباسم هرچی وایتکس زدم نرفت.
 

مردم ایران در حسرت روزهای اعلیحضرت
دولت ایران تلاش می‌کند بعد از دو سال و نیم سر و کله زدن با کرونا، اعلام کند دیگر کرونا کشته نمی گیرد.
در صورت اثبات ادعای دولت ایران، بعد از میلیون‌ها دلار هزینه، چند صدهزار کشته، سلب آزادی‌های فردی و اجتماعی تحت عنوان قرنطینه، تازه ایران می‌شود مثل دوران اعلیحضرت که در آن کرونا نبود!
یعنی چیزی را که دولت ایران با کلی هزینه و کشته و سرکوب به دست آورده، چیزی است که در زمان حکومت اعلیحضرت براحتی وجود داشت.
در همین باره گزارش سانیا و آریا را درباره بوسه نوید محمدزاده و فرشته حسینی در کن ببینید!
سانیا جون، در خدمتیم.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7927/23/615815/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها