فـــــــال روز

امروز خبری نیست!


محدثه مطهری
فروردین: امروز روز شماست. البته اگر از پنچر شدن ماشین، گم شدن کلید خانه، باز شدن بند کفش و زمین خوردن یا گیر کردن پاشنه کفش در پل روی جوی و چند اتفاق ساده دیگر چشم‌پوشی کنید.

اردیبهشت: گاوتان زاییده. البته اگر گاو داشته باشید. اگر گاو ندارید قسط عقب مانده که دارید! امروز واریز نکنید، حسابتان را می‌بندند.

خرداد: امروز از خانه بیرون نروید. امروز روز شانس شماست و شانس فقط یکبار در خانه شما را می‌زند. پستچی دم در خانه‌تان می‌آید و بسته‌ای را که چهل و شش روز پیش سفارش داده بودید بعد از کلی پیگیری و شکایت و دعوا با بسته‌بندی پاره‌پوره و به‌صورت درب و داغان تحویل خواهد داد.

تیر: مراقب ماشینتان باشید و از مسیرهای ایمن رانندگی کنید. با سرعت مطمئن برانید و فاصله‌تان با ماشین‌های اطرافتان را حفظ کنید. نه اینکه خطری تهدیدتان کندها، نه! دیروز بیمه ماشینتان تمام شده و هر اتفاقی، خیلی برایتان گران تمام می‌شود.

مرداد: یک مردادی پونصد تومان از من دستی گرفته. لذا نمی‌توانم برایتان چیز مثبتی بنویسم. اگر امروز بیاورد پس بدهد، روزتان خوش می‌شود.

شهریور: امروز هوا ابری است و روز بدشانسی شما. لطف کنید ماشینتان را به کارواش ببرید بلکه یک ذره باران بیاید. خفه شدیم!

مهر: پول به اندازه کافی با خودتان ببرید. امروز به یک حراجی توپ برخورد خواهید کرد که جان می‌دهد برای خرید کردن. همه مایحتاج این چند وقته را از آنجا تهیه کنید. نامردید اگر آدرسش را به من ندهید. شماره را یادداشت کنید: صفر نهصد و...

آبان: برعکس مهرماهی‌ها، شما امروز اصلاً با خودتان پول نبرید. آن رفیق مایه‌دارتان بود که از پارسال از او خبری نداشتید، خب؟ امروز اتفاقی همدیگر را می‌بینید و به شما تعارف می‌کند سوار ماشینش شوید. کیف پول نبرید و همه چیز را میهمانش باشید.

آذر: نمی‌دانم چرا توی بختتان هیچ‌چیز نیست! سفید است.‌ها شاید قرار است سفیدبخت شوید. یا جواب مثبت می‌دهید یا می‌گیرید یا اگر جواب منفی در کار باشد، همان موجب سفیدی بختتان می‌شود. عجله نکنید.

دی: شما کاملاً راحت باشید. خبری نیست امروز. آها! چرا یک گلدان از بالای... اوخ... مردید؟ زنده‌اید هنوز؟

بهمن: نگذارید شارژ گوشی‌تان تمام شود. امروز روز اتفاقات خوب است. اینترنت خود را چک کنید و تا شب یک بند در فضای مجازی باشید. سلبریتی موردعلاقه‌تان امروز یک پست می‌گذارد و شما می‌توانید اولین کامنت را زیر پستش بگذارید. امید است کامنتتان لایک هم بشود.

اسفند: آبتان کم بود؟ نانتان کم بود؟ دانشگاه رفتنتان چی بود؟ امتحان امروز را خراب می‌کنید. بروید دعا کنید استاد نیندازدتان!


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7927/23/615818/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها