علل پیروزی ایران بر کرونا از نگاه یک برانداز

به آب مقطر باور داشته باش


محمدامین میمندیان
بعد از گذشت دوسال از بیماری منحوس کرونا و درگیری جهانی با این پاندمی وحشتناک، حکومت ایران موفق شد جلوتر از بسیاری از کشورهای پیشرفته بر این ویروس غلبه کند. این کشور توانست آمار مرگ و میر ناشی از کرونا را به صفر برساند. حال سؤال این است که چرا ایران؟ آن هم با وجود تحریم‌های دارویی و ابزارآلات پزشکی، کمبود ذخایر ارزی، تزریق آب مقطر به جای واکسن و...؟ پاسخ این سؤال را باید در  لایه‌های زیرین این اتفاق جست‌و‌جو کرد.
قدرت تلقین را باور کن: ایران به جای واکسن‌های روز و درجه یک دنیا از قبیل فایزر، به زدن آب‌مقطرهای ساخت داخل و همچنین چینی روی آورد. علت جواب دادن بدن ایرانیان به این شبه واکسن‌ها مسأله تلقین است. حکومت ایران با نوعی شست‌و‌شوی مغزی ایرانیان را به توهم واکسن زدن رساند. در نتیجه بدن هر فرد که از ذهنش دستور می‌گیرد واقعاً باور کرد که واکسن زده  و درمقابل ویروس مقاوم است. این یک گفته کاملاً علمی است و مقالاتش در بسیاری از مراکز معتبر علمی از جمله کانال پروفسور سمیعی منتشر شده و از خودم درنمی‌آورم.
اصلاً از کجا معلوم؟: آمار صفر شدن مرگ و میر کرونایی را مستقیماً نظام ایران منتشر می‌کند. پس از کجا معلوم راست می‌گوید؟ معلوم است جمهوری اسلامی دلش می خواهد اول از همه کشورها شکست دادن کرونا را اعلام کند تا وجهه پیدا کند. معلوم است آمار واقعی را پنهان می‌کند. اینها را بدون مدرک نمی‌گویم؛ بنده خودم یک فامیل دارم که پرستار است و شوهرش هم اطلاعاتی است. آنها گفتند که تلفات کرونا روزانه هزار نفر است ولی ایران همه را شبانه در گورهای دسته جمعی چال می‌کند.
به نام مردم به کام مفسدین: اصلاً گیریم ایران راست می‌گوید و کرونا را واقعاً شکست داده. خب که چه؟ الان همه مشکلات کشور حل شده و فقط کرونا مانده بود؟ الان اختلاسگران تمام شدند؟ اتفاقاً اگر کرونا بود لااقل امید این می رفت که طبق کارما، یک اختلاسگر فاسد به‌علت ابتلا به کرونا فوت کند، ولی حالا چه؟ به نظر بنده از اساس تلاش ایران برای مقابله با کرونا، نجات جان شهروند عادی نبوده و همه اینها به علت نجات جان مفسدین بوده وگرنه ایران اگر راست می‌گفت می‌توانست وقتی که این مفسدین برای تزریق می‌آیند، به جای واکسن به آنها آمپول هوا تزریق کند و کشور را نجات دهد.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7927/24/615821/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها