یک کلاغ چهل کلاغ


فیروزه کوهیانی
می‌گویند: با صفر شدن آمار فوتی‌های کرونا در ایران رئیس شرکت فایزر، درصد آب مقطر واکسن‌هایش را افزایش داده تا آمار مرگ و میر در امریکا را کاهش دهد!
می‌گویند: در انگلیس دستفروشی کنار گذر، سر چهارراه‌ها و خط متروی بیرنگام- لندن افزایش یافته، چرا که نیمی از کارمندان شبکه‌های خبری‌ فارسی‌زبان‌شان بیکار شده‌اند!
می‌گویند: واکسن‌های وارداتی دولت قبل، پشت در گمرک نشسته و هنوز منتظرند fatf امضا شود تا به کشور وارد  شوند!
می‌گویند: جاده چالوس در فراخوانی اعلام کرده، مسافر با هردلیلی (کار اداری در روز تعطیل، سرزدن به مادر بیمار، اطلاع نداشتن از ممنوعیت سفر به شهرهای قرمز و...) را می‌پذیرد!
می‌گویند: محتکران ماسک‌ها و ضدعفونی‌کننده‌‌ها در ایران، محصولات خود را به دریا ریختند تا نفتکش‌های خارجی در حین دزدیدن نفت از خلیج‌فارس، محصولات کرونایی را هم بردارند تا اگر شانس آوردند و توسط نیروها‌ی ایرانی دستگیر نشدند و به مقصد رسیدند، دیگر وسط دریا از هم ماسک ندزدند!
می‌گویند: با توجه به آمار بالای ابتلا به کرونا در امریکا قرار است، هویج، پرتقال، سیب و مواد اولیه سوپ، جزو میراث فرهنگی و در ردیف عتیقه‌جات به حساب آید، بنابراین اگر بدون مجوز قانونی در خانه کسی پیدا شود، ضبط شده و دارندگان آن نیز جریمه فیزیکی خواهند شد!
می‌گویند: امریکا آنقدر در علم پیشرفت کرده که توانسته در همان یک ماه اول بعد از شیوع کرونا آمار فوتی‌هایش را به صفر برساند اما برای اینکه توسط کشورهای دیگر چشم نخورد کشته‌های سیاه‌پوستش را به‌عنوان آمار فوتی‌های کرونایی اعلام کرده است!


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7927/25/615828/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها