چگونه آمار کرونا پایین آمده

اگه بمیری، می‌کشمت


محمدرضا رضایی
- سلام بینندگان عزیز و راستی‌جوی ایران اینترنشنال. همونطور که شنیدید مقامات ایرانی ادعا می‌کنند که تونستن کرونا رو در کشور مهار کنن و حتی آمار فوتی‌های این بیماری رو به صفر برسونن. به همین مناسبت در خدمت کارشناس با تجربه‌‌مون هستیم که علاوه بر سواد علمی بالا در حوزه پزشکی و سیاسی، اطلاعات دقیق و دست‌اولی هم از داخل ایران دارند. جناب دکتر خالدمسعود بن آل عزیزِ عزیز، تحلیلتون رو درمورد وضعیت کرونا در کشور ایران بفرمایید.
- من هم سلام عرض می‌کنم خدمت شما و مخاطبانتون. ببینید شاید فکر کنید این کاهش آمار کرونا در ایران دروغه و آمارسازیه، ولی اتفاقاً من می‌خوام بگم این آمار کاملاً درسته، منتها...
- جناب دکتر من احساس می‌کنم تماستون می‌خواد قطع بشه، آیا حدسم درسته؟
- نخیر غلط کردی، یعنی حدست غلطه. حرفم یه توضیح داره که اگه دو دقیقه اجازه بدید، می‌گم. درسته که آمار ابتلا و فوتی‌های کرونا در ایران پایین اومده، ولی سؤال اینجاست که چطوری پایین اومده؟
من از داخل ایران اطلاعات موثقی دارم که جمهوری اسلامی به‌زور و با ارعاب و تهدید، مردم رو از ابتلا به کرونا منع کرده. یعنی حتی شهروندان ایرانی در بیمارشدن هم آزادی ندارن.
مثلاً مسئولان در تمام ادارات بخشنامه کردن که اگه کارمندی به کرونا مبتلا بشه، علاوه بر تعلیق خدمت، حق پوشیدن دمپایی لاانگشتی در محیط اداره ازش سلب می‌شه. اموالش هم مصادره می‌شه و خودش هم به مناطق بد آب و هوا تبعید می‌شه. همچنین سیستمش هم تا آخر عمر وصل می‌مونه و دیگه هیچ وقت نمی‌تونه به کسی بگه سیستم قطعه.
یا در مدارس دستور دادن که دانش‌آموزان مبتلا به کرونا فلک بشن و تمام نمراتشون هم صفر بشه و مجبور باشن یک سال دیگه هم همون مقطع رو بخونن. همچنین حق خرید ساندویچ کالباس و تخم‌مرغ از بوفه مدرسه هم ازشون سلب می‌شه و از اون بدتر اینکه حق شرکت در اردو هم ندارن. تازه در تمام مدت تابستون هم باید بیان مدرسه و به‌طور رایگان
سنگ بشکنن.
در عروسی‌ها اگر کسی مبتلا بشه، تا آخر عمر در هر عروسی که شرکت کنه از خوردن ژله به ‌همراه غذا محروم می‌شه و تازه غذا رو هم بدون نوشابه بهش می‌دن. در ضمن تا آخر مراسم حق نداره از جاش بلند بشه، باید مثل مجسمه روی صندلی بشینه و زمین رو نگاه کنه.
هرکس هم که به‌خاطر کرونا بمیره، به سه‌بار اعدام محکوم می‌شه. پس می‌بینیم که جمهوری اسلامی با ترسوندن مردم اون‌ها رو محدود کرده و نمی‌ذاره آزادانه کرونا بگیرن. اگه سؤالی هست من در خدمتم.
- ممنون دکتر عزیز، نه واقعاً سؤالی نمی‌مونه و از جمهوری اسلامی همچین مواردی اصلاً بعید نیست. ضمن خداحافظی با دکتر، امیدواریم بزودی تمام ایرانی‌ها آزادانه کرونا بگیرن و اجازه ندن حکومت حق بیمارشدن رو از اون‌ها بگیره.





آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7927/25/615831/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها