هنرمندان در فضای مجازی


نمایش‌های روی صحنه، کنسرت‌هایی که قرار است اجرا شود، انتشارات تازه بازار کتاب و فیلم‌های روی پرده مؤلفه‌هایی تکرار شونده در فعالیت این روزهای هنرمندان در فضای مجازی است.

مهتاب کرامتی ویدیویی از جشن امضای کتاب شنیدنی «چشم سگ» را به اشتراک گذاشته است که روز پنجشنبه 19 خردادماه برگزار شد. این کتاب با خوانش مهتاب کرامتی و نوشته عالیه عطایی شنیدنی شده است.
پرواز همای از برگزاری کنسرت در کرمان خبر داده است. او در تاریخ بیست و ششم و بیست و هفتم خردادماه در سالن فجر کرمان اجرا دارد.
محسن شریفیان با انتشار ویدیویی از زنده‌یاد علی مرادخانی روی تخت بیمارستان در ایام سالروز درگذشت او از این مدیر فرهنگی یاد کرده است.
مونا فرجاد که این روزها فیلم «پسران دریا» به کارگردانی افشین هاشمی را روی پرده سینما دارد، دنبال کنندگان صفحه اینستاگرامش را به تماشای این فیلم دعوت کرده است. او در این ویدیو «پسران دریا» را فیلمی مناسب خانواده، نوجوانان و حتی کودکان عنوان می‌کند و می‌گوید حیات این‌گونه فیلم‌ها و سینما تنها با حضور مخاطبان در سالن‌های سینما امکانپذیر است.
الهام پاوه‌نژاد ویدیویی از صحنه تمرین «جنون محض» منتشر کرده است. او از آغاز پیش فروش بلیت این نمایش کمدی خبر داده است. «جنون محض» به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی از پنجشنبه 26 خردادماه در تماشاخانه تیتان روی صحنه می‌رود.

دیگه چه خبر؟
در کمتر از یک هفته مانده به آغاز اجرای کنسرت نمایش «سی‌صد» عوامل این پروژه قطعه «لیلا» را با آواز رضا بهرام و آهنگسازی تهمورس پورناظری منتشر کردند. این ویدیو را جواد عزتی، رضا بهرام، سهراب و تهمورس پورناظری، امیرجدیدی و... بازنشر کرده‌اند. پروژه «سی‌صد» کاری از سهراب پورناظری به کارگردانی امیر جدیدی و آهنگسازی تهمورس پورناظری با حضور رضا بهرام به‌عنوان خواننده روی صحنه می‌رود. در این اثر بازیگرانی چون جواد عزتی، ماهور الوند، مهران غفوریان، دل‌نیا آرام و… به‌عنوان بازیگر حضور دارند.
نشر ثالث با انتشار تصاویری از طرح جلد «تاریخ شفاهی یکصد سال تئاتر کودک و نوجوان در ایران» در توضیح این آثار آورده است: «هر کتاب خاطره‌ای زمان و زمانه‌ای را به تصویر می‌کشد که سال‌ها با خواننده آن فاصله دارد. این آثار در عین آموزنده و سرگرم‌کننده بودن فرهنگ را چونان گنجی منتقل و از این راه به یکپارچگی و قوام ملی کمک می‌کنند. «تاریخ شفاهی یکصد سال تئاتر کودک و نوجوان در ایران» تئاتر را در گستره‌ای به بزرگی ایران فرهنگی در درازای سده اخیر و از چشم مخاطب کودک و نوجوان می‌نگرد.»


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7928/24/615979/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها