اخبار


 انتخابی نهایی تیم ملی کاراته فردا برگزار می‌شود
آخرین مرحله انتخابی تیم ملی کاراته مردان فردا برگزار می‌شود. این مسابقات در اوزان 55-، 60-، 67 - و 75- کیلوگرم برگزار می‌شود تا 2 کاراته کا برتر هروزن برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی و قهرمانی آسیا مشخص شوند. مبارزات وزن ۸۴- کیلوگرم به علت مصدومیت امیرحسین فداکار و مسابقات انتخابی وزن ۸۴+ کیلوگرم هم به علت آسیب‌دیدگی صالح اباذری به زمان دیگری موکول شد. مسابقات انتخابی کاتا تیمی هم چهارشنبه برگزار می‌شود تا تیم برتر به بازی‌های کشور‌های اسلامی معرفی شود.
سقوط یک پله‌ای والیبال در رنکینگ جهانی
تیم ملی والیبال ایران با پایان هفته اول لیگ ملت‌ها، در رنکینگ جهانی یک پله سقوط کرد.تیم ملی، هفته اول لیگ ملت‌های 2022، دو برد مقابل چین و استرالیا و دو باخت مقابل هلند و ژاپن به دست آورد که با 6 امتیاز تیم یازدهم جدول رده‌بندی شد. ایران با دو باخت این هفته، با 245 امتیاز و سقوط یک پله‌ای در رنکینگ جهانی یازدهم شد و ژاپن هم با سه برد و یک باخت و 259 امتیاز رتبه دهم جای قبلی ایران را گرفت.لهستان هم در این رده‌بندی به جای برزیل صدرنشین شد و برزیل، روسیه، فرانسه، ایتالیا، امریکا، آرژانتین، اسلوونی و صربستان دوم تا نهم هستند.
امریکا؛ اولین حریف هندبال ساحلی
تیم هندبال ساحلی نوجوانان، امروز رقابت‌های قهرمانی جهان 2022 به میزبانی هراکلیون یونان را با مسابقه مقابل امریکا شروع می‌کند. دومین دوره رقابت‌های هندبال ساحلی قهرمانی نوجوانان جهان امروز در جزیره کرت یونان شروع می‌شود که تیم ایران ساعت 12:40 با تیم قدرتمند امریکا قهرمان امریکای شمالی و مرکزی بازی می‌کند و ساعت 18:10 هم به مصاف قطر می‌رود.
لیست بسکتبال سه نفره اعلام شد
لیست تیم ملی بسکتبال سه نفره زنان برای شرکت در انتخابی کاپ آسیا اعلام شد.این رقابت‌ها نیمه دوم تیرماه در سنگاپور برگزار می‌شود و افسانه حسن نائبی سرمربی تیم از آیدا گل محمدی، کیمیا یزدیان تهرانی، شادی عبدالوند، فائزه و فاطمه شهریاری، مژده نظری، زینب غفاری، ناهیده اسدی، زهرا حاج هاشمی، آناهیس خداوردیان، فاطمه آقازادگان، نگین رسولی، نادیا گواری و غزل محسنی دعوت کرد تا روزهای 26 تا 28 خرداد در مجموعه شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی تهران تمرینات خود را آغاز کنند.
دعوت 23 وزنه‌بردار به اردو
سعید علی حسینی، سرمربی جدید تیم ملی وزنه‌برداردی 23 وزنه بردار را به اردو دعوت کرد. میرمصطفی جوادی، حسین سلطانی، حافظ قشقایی، محمدمهدی حیاتی، حسین نجفی، رضا دهدار، علی هاشمی، رسول معتمدی، علیرضا یوسفی، مهدی کرمی، امیر حقوقی، امیر عزیزی، محسن دادرس، رضا حسن‌پور، علی داودی، رضا بیرالوند، پیمان جان، علیرضا معینی، علی میری، توفیق پوزش، مسعود ممی‌وند، علیرضا اسفندیاری و مسعود چترایی از امروز به مدت ۲۱ روز در گرگان اردونشین می‌شوند.
28 خرداد شروع اردوی ملی‌پوشان نونهال بوکس
 سومین اردوی ملی پوشان نونهال بوکس از روز 28 خرداد از سر گرفته می‌شود. این اردو با حضور 25 بوکسور تا 7تیر در مازندران و زیرنظر سینا بلانش ادامه خواهد داشت.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7931/21/616344/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها