مدیرمسئول مؤسسه اطلاعات معارفه شد

سیدعباس صالحی: امیدوارم راه دعایی را ادامه دهم


 نماینده ولی فقیه در مؤسسه اطلاعات گفت: امیدوارم راه دعایی را ادامه دهم زیرا ایران دارای تنوع قومیت است و به چندصدایی اما همگرا نیاز دارد و با یک سلیقه رسانه‌ای نمی‌توان کشور را اداره کرد.
به گزارش ایرنا، سیدعباس صالحی در مراسم بزرگداشت مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود دعایی(ره) و معارفه‌اش به‌عنوان مدیر مسئول روزنامه اطلاعات که صبح روز گذشته در این مؤسسه برگزار شد ضمن تشکر از اعتماد رهبر انقلاب در جملاتی بیان داشت: همسر مرحوم دعایی و دختران و پسران وی جزو خانواده‌ای هستند که عطر وجود دعایی را دارند و من روز جمعه برای اجازه، خدمت این عزیزان رسیدم. چون معتقدم اینجا خانه دعایی است.
 وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: برای من سخن گفتن در این جلسه سخت است. چون این مؤسسه با نام دعایی عجین است و پا گذاشتن در جای پای دعایی سخت است و من امیدوارم راه دعایی را ادامه دهم.
او با استقبال از نظرات پیشکسوتان در روزنامه اطلاعات گفت: در فرصتی مناسب بررسی خواهیم کرد که بنگاه بزرگ اطلاعات در چه ضلعی قرار می‌گیرند. البته رهبر انقلاب در حکم خود به‌خوبی این موضوع را بیان کردند.
صالحی افزود: جامعه ایران جامعه طیفی است، نه قطبی و لذا امکان ندارد با یک طیف بتوان حکومت کرد و اقتدار فرهنگی ایجاد کرد. این حکم رهبر انقلاب را به فال نیک می‌گیرم چون می‌تواند فصل جدیدی در فضای رسانه‌ای باشد که در چهارچوب اخلاق و منطق می‌توان حرکت کرد. کسانی می‌گفتند دعایی در فضای مناسبات رهبری قرار دارد در حالی که وی در فضای مناسبات استراتژیکی نیز قرار دارد. در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس و معاون ارتباطات حوزوی دفتر رهبر جمهوری اسلامی و جمعی از مسئولان فرهنگی و کشوری نیزحضور داشتند. 

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7931/23/616357/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها