بازتاب


صعود تاریخی هندبال ساحلی به نیمه‌نهایی جهان

تیم هندبال ساحلی نوجوانان ایران با شکست آرژانتین و صعود به نیمه‌نهایی قهرمانی جهان، شاهکار کردند. ساحلی بازان نوجوان در مرحله یک چهارم نهایی قهرمانی جهان با پیروزی 8 –4، در ضربات پنالتی مقابل آرژانتین، برای اولین بار به جمع چهار تیم برتر جهان رسیدند.تیم ایران دیشب در نیمه نهایی دوباره مقابل برزیل قرار گرفت.

فرزاد چراغ مدال قهرمانی آسیا را دشت کرد

بهروز فرزاد در اولین روز پارا دوچرخه‌سواری پیست قهرمانی آسیا، مدال طلا گرفت. رکابزن ملی‌پوش ایرانی، در اولین روز مسابقات دوچرخه‌سواری پیست قهرمانی آسیا به میزبانی هند، با 5 رکابزن آسیایی در ماده یک کیلومتر مسابقه داد و با ثبت رکورد ۱:۱۶:۹۲۰ دقیقه قهرمان شد. مقام دوم و سوم هم به دوچرخه‌سواران هندی رسید. مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا از ۲۸خرداد تا ۲تیرماه در دهلی نو برگزارمی شود. در این روز رکابزنان سرعتی دختر ایران دستشان به مدال نرسید. در ماده تیم اسپرینت زنان، ایران با ترکیب فاطمه هداوند، مائده نظری و ستاره زرگر به رقابت پرداخت که بین 6 تیم با پنجمی به مرحله بعد نرسید.

بدهی 32 میلیونی، دردسر جدید دوچرخه‌سواری

فدراسیون دوچرخه‌سواری، با بدهی 32 میلیونی مانده از سال 98 به دوچرخه‌سوار چهارمحالی، حکم توقیف اموال روی دستش مانده است. رکابزن چهارمحالی، سال 98 در مسابقات دوچرخه‌سواری بین‌المللی کوهستان با زمین خوردن، مصدوم شد که او هم با شکایت، فدراسیون دوچرخه‌سواری محکوم به پرداخت دیه 32 میلیونی شد اما با عدم پرداخت آن، حکم توقیف اموال روی میز سرپرست فدراسیون رفته است.

نقره کلابی در پاورلیفتینگ آسیا

الیاس کلابی با کسب مدال نقره، در مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی آسیا اولین مدال ایران در این مسابقات را گرفت.تیم ملی پاورلیفتینگ ایران با ترکیب 9 نفره در قهرمانی آسیای هند حضور دارد که در اولین روز مسابقات و دسته 59 کیلوگرم جوانان، الیاس کلابی روی تخته رفت و با مهار وزنه 155 کیلوگرمی در اسکوات، مدال طلا گرفت، اما در حرکت پرس سینه و ددلیفت به ترتیب با مهار وزنه 85 و 195 کیلو گرمی به مدال نقره رسید ودر مجموع با ثبت 435 کیلوگرم در دسته 59 کیلوگرم مقام دوم و مدال نقره گرفت.

مدال  طلا و برنز آسیا برای پاراوزنه‌برداران ایران

صیادی و امین‌زاده وزنه‌برداران ملی پوش سنگین وزن در رقابت‌های پاراوزنه‌برداری آزاد قهرمانی آسیا و اقیانوسیه، صاحب مدال‌ طلا و برنز شدند. مهدی صیادی و احمد امین‌زاده در دسته 107 + کیلوگرم روی تخته رفتند که مهدی صیادی بعد از ناکامی در مهار وزنه 237 کیلوگرمی حرکت اول، وزنه‌های 237 و 242 کیلوگرمی را در حرکت دوم و سوم زد و 2 مدال برنز گرفت. احمد امین‌زاده دومین ایرانی این وزن به ترتیب وزنه‌های 250، 254 و 256 کیلوگرمی را در سه حرکت بالا برد و با دو مدال طلا و مجموع 760 کیلوگرم قهرمان شد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7935/21/616911/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها