اخبار


جدایی فابرگاس از موناکو

باشگاه موناکو جدایی فابرگاس 35 ساله را تأیید کرد. سسک فابرگاس‌ هافبک سابق آرسنال، بارسلونا و چلسی به عنوان بازیکن آزاد از موناکو جدا شد. این بازیکن 35 ساله اسپانیایی که محصول آکادمی لاماسیا است، در فصل به پایان رسیده لیگ فرانسه با 3 گل و 6 پاس گل به تیمش کمک کرد تا فصل را با ایستادن در رده سوم و کسب سهمیه لیگ قهرمانان به پایان برساند.

نیمار قصد جدایی از پاری‌سن‌ژرمن ندارد

نیمار، ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن، قصد ترک این باشگاه را ندارد و تا پایان قراردادش در این باشگاه خواهد ماند. پس از آنکه کیلیان امباپه قرارداد خود را با پاری‌سن‌ژرمن تمدید کرد، رسانه‌های فرانسوی مدعی شدند که این باشگاه قصد دارد نیمار را به فروش برساند زیرا این بازیکن برزیلی در فصل گذشته عملکرد قابل قبولی نداشته و از روزهای اوج خودش فاصله زیادی دارد. این رسانه‌ها همچنین از تمایل نیمار به جدایی از پاری‌سن‌ژرمن خبر دادند و حتی شایعه بازگشت ستاره برزیلی به بارسلونا نیز شنیده می‌شد. با این حال روزنامه فرانسوی اکیپ در گزارشی نوشت که نیمار قصدی برای ترک پاری‌سن‌ژرمن ندارد و تا پایان قراردادش با این باشگاه ادامه خواهد داد. طبق این گزارش، ستاره برزیلی سالانه 50 میلیون یورو دستمزد خالص از تیم پاریسی دریافت می‌کند و این رقمی است که هیچ‌ باشگاهی در اروپا قادر به پرداخت مشابه آن برای نیمار نیست، به همین دلیل او ترجیح می‌‌دهد در پاریس بماند.

تغییر در کادر فنی منچسترسیتی

خوانما لیو، دستیار پپ گواردیولا در منچسترسیتی، بزودی مربی السد قطر خواهد شد. این مربی اسپانیایی در ژوئن 2020 به سیتی پیوست و نقش مهمی در این تیم داشت. او کمک کرد سیتی دو بار فاتح لیگ برتر شود و یک بار به فینال لیگ قهرمانان برسد. گواردیولا هرگز با رفتن دستیارانش مخالفت نکرده است. پیش‌تر هم میکل‌آرتتا به آرسنال رفت و دومنک تورنت هم راهی نیویورک سیتی اف‌سی شد.  لیو سابقه مربیگری در اسپانیا، مکزیک و چین را دارد. گواردیولا یک بار درباره او گفت: «دانش او درباره فوتبال استثنایی است. او چیزهایی را می‌بیند که تعداد بسیار اندکی در دنیا از جمله خود من، می‌توانند ببینند.»  به جای او، سرمربی سابق تیم فوتبال پالرمو از فصل آینده در کادر فنی مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس و در کنار پپ گواردیولا تجربه کسب خواهد کرد. انزو مارسکا سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال پارما در آستانه بازگشت به باشگاه منچسترسیتی است تا به‌عنوان دستیار پپ گواردیولا در کادر فنی تیم اصلی این باشگاه فعالیت کند. مارسکای 42 ساله قبل از قبول هدایت پارما در سری B در تابستان سال 2021، به‌عنوان دستیار در کادر فنی تیم زیر 23 سال منچسترسیتی فعالیت داشت.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7935/21/616912/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها