2 فوتی، آمار تلفات کرونا در روز گذشته


بنا بر اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تاریخ 27 تا 28خرداد در کشور ۷۴بیمار کووید۱۹ شناسایی شدند و متأسفانه دو بیمار نیز جان خود را از دست دادند.
به گزارش ایسنا، در بازه زمانی یک روز اخیر و براساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷۴بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۳۲نفر از آنها بستری شدند. مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷میلیون و ۲۳۴هزار و ۵۹۷نفر رسید و مجموع جانباختگان این بیماری، به ۱۴۱هزار و ۳۶۳نفر رسید.
خوشبختانه تاکنون ۷میلیون و ۶۰هزار و ۲۸۳نفر از بیماران بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.
۳۰۵نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تاکنون ۵۲میلیون و ۵۰۰هزار و ۸۶۰آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
در حال حاضر ۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۰ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۰۶شهرستان در وضعیت زرد و ۳۴ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.
بنا بر اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بازه زمانی یادشده در طول یک شبانه‌روز، ۱۲هزار و ۸۰۹دوز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.
تاکنون ۶۴میلیون و ۶۰۲هزار و ۶۴۱نفر دوز اول، ۵۷میلیون و ۹۴۱هزار و ۷۹۶نفر دوز دوم و ۲۷میلیون و ۶۶۳هزار و ۲۶۳نفر نیز دوز سوم واکسن کرونا را در کشور تزریق کرده‌اند.
مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۰میلیون و ۲۰۷هزار و ۷۰۰دوز رسید.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7935/22/616947/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها