بورس انرژی


عرضه انواع فرآورده در بورس انرژی ایران؛
 شنبه ۳۰۱ هزار تن محصولات هیدروکربوری در تابلوی فروش قرار گرفت

بورس انرژی ایران روز شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱، میزبان عرضه بیش از ۳۰۰ هزار و ۹۰۱ تن انواع فرآورده‌های هیدروکربوری بود. به گزارش مدیریت ارتباطات بورس انرژی ایران، شنبه فرآورده‌های «اکستراکت سبک DAE10» و «اکستراکت سنگین DAE40» شرکت نفت ایرانول، «اکستراکت» نفت سپاهان، «آیزوریسایکل»، «آیزوفید»، «حلال ۴۰۲» و «حلال ۴۰۴» پالایش نفت تبریز، «پنتان» پالایش نفت آبادان، «سی‌او» پالایش نفت آبادان و «حلال۴۰۲» پتروشیمی بیستون در رینگ داخلی و همچنین فرآورده‌های «رافینت۲ عمده» شرکت پتروشیمی شیمی‌بافت و «فول‌رنج نفتا» و «نفتای سبک» شرکت نفت ستاره خلیج فارس در رینگ بین‌الملل عرضه شدند.


ارائه طرحی جدید برای تبلیغات بورسی در فضای مجازی

سنا - ولی اسماعیلی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در بحث مدیریت فضای مجازی، طرح‌هایی در مجلس مطرح شده است به طوری که افراد برای تبلیغات باید مجوز قانونی داشته باشند. نداشتن مجوزهای قانونی یک خلأ قانونی است و مجلس برای قانونمند کردن تبلیغات در فضای مجازی، اقدامات خوبی را در دست اجرا دارد.
رئیس کمسیون اجتماعی با بیان اینکه برای مبارزه با فساد، عزمی همگانی لازم است، گفت: در صورت شفاف‌سازی اقتصاد، ارائه اطلاعات درست به مردم و همچنین تقویت و حمایت از سوت‌‌زنان، کشور به سمت جامعه ایده‌آل بدون اختلاس و دزدی نزدیک می‌شود. سوت‌زنی فساد، اقدام بسیار مناسب به معنای نظارت مردمی است که در اکثر کشورهای دنیا انجام می‌شود.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7935/10/616963/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها