سوژه




رویارویی بارسا و منچسترسیتی به سود بیماران خاص

بارسلونا و منچسترسیتی برای بزرگداشت خوان‌ کارلوس اونسوئه به مصاف هم خواهند رفت. دو تیم بزرگ فوتبال اروپا، بارسلونا و منچسترسیتی در دیداری خیریه و برای کمک به بیماران مبتلا به بیماری ALS یا اسکلروز جانبی آمیوتروفیک روز دوم شهریور به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار قرار است به نوعی بزرگداشت خوان کارلوس اونسوئه، بازیکن، مربی دروازه‌بان‌ها و دستیار سابق لوئیس انریکه در بارسلونا هم باشد. اونسوئه سال 2020 به این بیماری مبتلا شد و قرار است تمامی درآمد حاصل از این دیدار برای کمک به بیماران ALS و تحقیق درخصوص این بیماری صرف شود.

اعتراف اتوئو به حکم حبس تعلیقی

ساموئل اتوئو ستاره سابق بارسلونا و رئیس فعلی فدراسیون فوتبال کامرون، به دلیل اعتراف به فرار مالیاتی 3.8میلیون یورویی‌اش در زمان بازی در لالیگا، از حبس 22ماهه گریخت.  مهاجم کامرونی در فاصله سال‌های 1997 تا 2009 در اسپانیا توپ زد و در این مدت نزدیک به چهار میلیون یورو از مالیات درآمدهایش را نپرداخته است. با افشای این موضوع، خود او نیز به تخلفش اعتراف کرد و همین امر سبب شد در مجازاتش تخفیفاتی لحاظ شود. اتوئو در این باره گفت: «من به حقایق اعتراف کردم و اکنون مبالغی که بدهکار بوده‌ام را می‌پردازم. با این حال می‌خواهم همه بدانند که در آن زمان یک بچه بودم و همیشه آن کاری را انجام می‌دادم که مدیربرنامه‌های سابقم خوسه‌ماریامسایس، کسی که حق پدری به گردنم داشت، به من می‌گفت.» اتوئو علاوه بر 3.8میلیون یورو مالیات درآمدهایش از محل فعالیت‌های تبلیغاتی در فاصله سال‌های 2006 تا 2009 به پرداخت 1.8میلیون یورو جریمه نیز محکوم شده است. او به خاطر تخلفاتش به 22ماه حبس تعلیقی هم متهم شد که البته به خاطر اعتراف به تخلفات خود از رفتن پشت میله‌‌ها نجات پیدا کرد.

ستاره آژاکس، اولین خرید تابستانی منچستریونایتد

منچستریونایتد با انتقالی 40 میلیون پوندی برای خرید آنتونی متئوس از آژاکس به اولین خرید مهم خود در تابستان نزدیک می‌شود. نشریه انگلیسی سان مدعی شده که مقامات یونایتد قرار است در آمستردام به توافق برسند تا با این بازیکن برزیلی قرارداد امضا کنند. اریک تن هاخ می‌خواهد همراه با بازیکن سابقش بازسازی خود را در اولدترافورد آغاز کند تا یونایتد را دوباره به سطح اول فوتبال لیگ برتر برساند. یونایتد در تابستان امسال 5 بازیکن را مدنظر دارد اما هواداران این تیم در حال حاضر از عدم فعالیت نقل و انتقالات آنها تاکنون عصبی شده‌اند. آنتونی متئوس فصل گذشته زیر نظر اریک تن‌هاخ سرمربی فعلی شیاطین سرخ بازی می‌کرد و حالا مربی هلندی می‌خواهد که او را با خودش به اولدترافورد ببرد. او فصل گذشته 33 بازی در تمامی رقابت‌ها انجام داد و 12 گل به ثمر رساند که 8 مورد آنها در 23 بازی در لیگ اردویژه هلند بود. او علاوه بر این در تمامی رقابت‌ها 10 پاس گل هم داد و سهم بسزایی در قهرمانی آژاکس در لیگ هلند داشت.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7938/21/617459/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها