خبر در خبر


ایسنا- مجتبی اخوان، مشاور رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشوربا اشاره به ضرورت حفاظت از مزارع گفت: بی‌توجهی به این موضوع علاوه بر هجوم ریزگرد و وقوع طوفان‌های گرد و غبار، موجب نامناسب شدن شرایط اقلیمی برای زندگی می‌شود و مهاجرت روستاییان را در پی دارد.

 ایسنا-«علی سالاروند» مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: هوای مناطق مختلف استان دو تا شش برابر حد مجاز آلوده است.بر اثر نفوذ گرد و غبار به منطقه در حال حاضر هوای شهرستان‌های پلدختر، کوهدشت، رومشکان، چگنی و خرم‌آباد در شرایط بسیار ناسالم قرار دارد و پنج تا شش برابر حد مجاز آلوده است.

مهر- عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور گفت: حفظ محیط زیست اهمیت زیادی دارد. پرنده نگری از جمله فلامینگوهای ایتالیایی یک ظرفیت بکر برای توریسم آبادان است. مقطعی که فلامینگوها به این منطقه مهاجرت می‌کنند تصاویر بسیار زیبایی دارد که می‌تواند زمینه توسعه گردشگری و جذب گردشگر را فراهم کند.

تسنیم- حسن اکبری، معاون محیط زیست طبیعی سازمان محیط زیست گفت: بعد از این زایمان توصیه می‌شود که تا ۵،۶ ماه یوزپلنگ جفت‌گیری نداشته باشد و حتی اگر آمادگی برای جفت‌گیری در یوز وجود داشته، باید صبر کنیم تا دوره زادآوری آن به طور کامل طی شود.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7940/17/617677/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها