دیگه چه خبر؟


حضور معاون اول ترامپ در کمپ منافقین
   خبر اول اینکه،پس از حضور مایک پمپئو وزیر امور خارجه سابق امریکا در آلبانی، «مایک پنس»، معاون «دونالد ترامپ» نیز با حضور در کمپ منافقین، با اعضای این گروهک تروریستی دیدار کرد. فاکس نیوز رسانه جمهوریخواهان در این باره گزارش داد که مایک پنس از تلاش‌های اپوزیسیون ایران برای برقراری حکومت دموکراتیک ستایش کرد! این درحالی است که سازمان منافقین با انجام بیش از 17 هزار ترور خیابانی از جمله جنایتکارترین گروه‌های تروریستی دنیاست.
 
نگرانی VOA بابت تحقیر متجاوزین به عنف
  خبر دیگر اینکه،صدای امریکا با انتشار ویدیویی از اجرای مجازات تشهیر چند متجاوز به عنف در شهرستان مرند که پس از ربایش یک دختر نوجوان از یکی از روستاهای این شهرستان، به صورت دسته‌جمعی به او تجاوز کرده بودند، نوشت که تحقیر این متهمان برخلاف کرامت انسانی است!  این درحالی است که مطابق آنچه رسانه‌ها از آمارهای رسمی گزارش دادند، در هر ۹۸ ثانیه یک امریکایی مورد تجاوز جنسی قرار می‌گیرد و تجاوز به یک امر تکراری و عادی (همچون آزادی اسلحه) در افکارعمومی این کشور تبدیل شده است.
 
وقتی تعصب مانع فهم شوخی و جدی است!
  دست آخر اینکه، رجانیوز نوشت: سایت خبرآنلاین از حامیان روحانی و رسانه‌هایی که همواره سعی در تخریب روابط ایران با روسیه و چین داشته، در جدیدترین گاف خود، بازنشر یک توئیت طنز در سایت مشرق را با تیتر «انتقاد رسانه اصولگرا به یک بی‌احترامی دیگر از جانب روسیه» منتشر کرده است!

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7940/5/617755/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها