نماینده مجلس: با استیضاح وزیر صمت خودرو ارزان نمی شود


وزیر استیضاح شود، خودرو ارزان نخواهد شد
 رضا حسینی با تأکید بر اینکه اگر وزیر استیضاح شود خودرو ارزان نخواهد شد، گفت: این استیضاح دردی را دوا نخواهد کرد. لذا استیضاح کنندگان از وزیر خواستند که در انتخاب مدیران در سطوح بالا و میانی افرادی توانمند، متخصص و با تجربه را انتخاب کند؛ تغییر در ساختار وزارت صمت و همچنین استفاده از افراد با تجربه از موضوعات مورد نظر نمایندگان بود.

پاسخ‌های وزیر قانع کننده بود
حجت‌الاسلام امیرقلی جعفری، عضو فراکسیون انقلاب اسلامی نیز در مورد جلسه وزیر صنعت با نمایندگان گفت: وزیر صمت در این جلسه به سؤالات نمایندگان و استیضاح‌کنندگان پاسخ داد و برنامه‌های خود را برای ایجاد تحول در صنایع و معادن کشور بیان کرد. پاسخ‌های وزیر به سؤالات نمایندگان قانع کننده بود و  وزیر صمت برنامه‌های خوبی برای توسعه معادن و حل مشکلات خودرو و صنایع کشور دارد.در این میان فرهاد طهماسبی، عضو هیأت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: جمع بندی کمیسیون صنایع  در مورد درخواست استیضاح کنندگان طی گزارشی به هیأت رئیسه مجلس تقدیم می‌‌شود و در نهایت اگر حد نصاب استیضاح را کسب کند در صحن علنی بررسی می‌‌شود. از سویی مصطفی طاهری، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی نیز گفت: منتطر پاسخ نمایندگان متقاضی استیضاح هستیم و تا امروز (7 تیرماه) نتیجه جلسه کمیسیون درباره قانع شدن یا نشدن متقاضیان استیضاح مشخص خواهد شد.

نایب‌رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس:امضاهای استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت از نصاب قانونی افتاد
نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: امضاهای استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت از نصاب قانونی افتاد.علی جدی در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: کمیسیون صنایع در نامه‌ای به هیأت رئیسه مجلس اعلام کرد امضاهای استیضاح سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت از حد نصاب قانونی افتاده است. جدی خاطر نشان کرد: توضیحات وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه امروز کمیسیون صنایع قانع کننده بود لذا تعداد زیادی از استیضاح کنندگان امضای خود را پس گرفتند. وی افزود: استیضاح وزیر صنعت ۳۴ امضا داشت و دیروز تعداد امضاها به زیر ۱۰ امضا کاهش یافت لذا این استیضاح از حد نصاب افتاد و در صحن علنی مجلس اعلام وصول نمی شود.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7943/12/618116/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها