اخبار


تیم سوریه حریف دختران بسکتبال برای صعود
تیم بسکتبال دختران ایران برای رسیدن به نیمه نهایی رقابت‌های دویژن B نوجوانان آسیا امروز به مصاف سوریه می‌رود. این تیم بعد از دو برد شیرین مقابل اردن و لبنان به مصاف قزاقستان رفت که با نتیجه 56 – 46 نتیجه را واگذار کرد. با توجه به هم امتیازی 3 تیم قزاقستان، لبنان و ایران شاگردان سروه ضرغامیان به عنوان تیم سوم جدول راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند و لبنان گروه اول شد. بدین ترتیب تیم ایران برای رسیدن به جمع 4 تیم برتر باید سوریه را مغلوب کند.

واحدی، MVP تورنمنت بسکتبال ارمنستان
تورنمنت بین‌المللی بسکتبال ارمنستان با قهرمانی تیم ملی کشورمان به پایان رسید. تورنمنتی که در آن شاگردان محمدرضا اسلامی دو برد و یک باخت در پرونده داشتند. البته به واسطه شکست ارمنستان برابر تیم ملی سوریه ایران جایگاه اول را به خود اختصاص داد. در ضمن حسن علی اکبری بازیکن پست پنج کشورمان به عنوان بهترین سنتر این مسابقات معرفی شد و سینا واحدی کاپیتان تیم ملی هم MVP شد.

صالحی با شهداب قرارداد بست
میثم صالحی دریافت کننده ملی پوش، فصل جدید لیگ برتر والیبال برای شهداب یزد بازی می کند. او که فصل قبل با تیم اولشتین لهستان قرارداد بست و به دلیل مصدومیت کتفش، توافقی جدا شد تا جراحی کند، این روزها دوره نقاهت را می گذراند. صالحی اما با امضای قرارداد با شهداب یزد، در فصل جدید لیگ برتر برای شهداب یزد با سرمربیگری محمدرضا تندروان بازی می کند.

قهرمانی خادم الشریعه در فرانسه
سارا سادات خادم‌ الشریعه، کاپیتان تیم ملی شطرنج ایران با تیم باشگاهی کلیشی قهرمان لیگ فرانسه شد. نفر اول شطرنج زنان ایران که مدال نقره مسابقات قهرمانی شطرنج سریع و برق‌آسای جهان را در کارنامه دارد، از چندی پیش به عضویت این تیم فرانسوی درآمد تا به شایعات کناره‌گیری موقت خود از این رشته پایان دهد. خادم‌الشریعه با ریتینگ ۲ هزار و  ۴۸۸ در جایگاه شانزدهم برترین شطرنج‌بازان زن جهان قرار دارد.

کاراته‌کاهای مسافر قونیه مشخص شدند
نفرات مسابقات نهایی انتخابی تیم ملی کاراته بانوان با معلوم شدن ترکیب اعزامی به بازی‌های کشورهای اسلامی مشخص شد. طبق نتایج کاراته کاها و مبارزات دوره‌ای، در وزن منفی 50 کیلوگرم سارا بهمنیار، در وزن منفی 55 کیلوگرم طراوت خاکسار، در وزن منفی 61 کیلوگرم رزیتا علیپور، در وزن منفی 68 کیلوگرم مبینا حیدری و در وزن مثبت 68 کیلوگرم لیلا برجعلی عازم قونیه خواهند شد تا در تاتامی بازی‌های کشورهای اسلامی به مصاف حریفان بروند.

پیمان حسنی  رفت و آمد
پیمان حسنی دبیر سابق فدراسیون تنیس روی میز بعد از استعفا با مسئولیتی جدید به فدراسیون برگشت. مهرداد علی قارداشی، پیمان حسنی دبیر سابق فدراسیون را به عنوان دستیار ویژه خود انتخاب کرده است! 

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7943/21/618134/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها