خبر در خبر


تسنیم- احمد رادمان، مدیر پارک ملی توران از مشاهده 3 یوزپلنگ ایرانی در این منطقه خبر داد و گفت: این تصاویر توسط محیط‌بان نادر کرمی در 6 تیرماه و در زمان گشت و پایش‌های روزانه و علوفه‌رسانی به حیات وحش ثبت شده است. به‌دلیل ثبت تصاویر توسط گوشی تلفن همراه، عکس‌ها کیفیت پایینی دارند. برای ثبت تصاویر دقیق‌تر از این گونه ارزشمند، نیاز به دوربین عکاسی داریم و در این مورد از کمک مردم استقبال می‌کنیم.
ایرنا- کلودیو پروویداس، نماینده دفتر عمران سازمان ملل متحد در ایران در دیدار با استاندار آذربایجان‌غربی که با حضور سفیر ژاپن در ایران برگزار شد، گفت: دنبال برندینگ جغرافیایی برای محصولات تولیدی طرح کشاورزی پایدار در حوضه دریاچه ارومیه هستیم تا زمینه توسعه کسب‌وکار در این بخش فراهم شود.
با همکاری دولت و در یک اقدام ۱۰‌ساله روی کشاورزی و کشاورزی پایدار حوضه دریاچه ارومیه کارهای خوبی انجام شده که می‌تواند زمینه توسعه منطقه را فراهم کند.
تسنیم- حسن اکبری، معاون محیط‌‌زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط‌‌زیست گفت: جمعیت پلنگ در برخی لکه‌ها خوب است و طعمه کافی و زیستگاه امن در اختیار این گونه قرار دارد اما در بخش گسترده‌ای از محدوده پراکنش پلنگ، بویژه در منطقه زاگرس با کمبود طعمه و به‌ تبع آن تعارض بین پلنگ و دام‌های اهلی و دامداران روبه‌رو هستیم که این موارد جمعیت پلنگ را تهدید کرده و زادآوری آن را به خطر انداخته‌ است.
ایلنا- لیلا اژدری، مدیرکل بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی با تأکید بر اینکه جذب حداکثری گردشگران ژاپنی با برنامه‌ریزی منسجم امکان‌پذیر خواهد بود، گفت: بزودی در نمایشگاه گردشگری جاتا شرکت خواهیم داشت و زمینه‌سازی جذب گردشگران ژاپنی را در برنامه داریم. جاتا با هدف ترویج گردشگری محلی، خارجی و داخلی به‌عنوان یک رویداد بین‌المللی پیشرو در بخش گردشگری در حال رشد است و قرار است طی ۴ روز در ژاپن برگزار شود. برگزاری همایش‌ها و نمایشگاه تجاری با حضور غرفه‌دارانی از بیش از ۱۵۰ کشور و منطقه فرصت‌های تجاری را پیش روی کشورها قرار می‌دهد.
ایرنا- سیف‌الله حسن‌پور، رئیس اداره محیط‌‌زیست شهرستان هوراند گفت: یک قلاده خرس قهوه‌ای که احتمالاً بر اثر برخورد با خودرو در جاده هوراند زخمی شده بود، پس از تلاش بسیار برای مداوای آن تلف شد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7944/17/618206/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها