چالش بارسلونا در فصل نقل و انتقالات

ستاره‌های از دست رفته!


گروه ورزشی/ فصل نقل و انتقالات چالش بزرگی پیش روی بارسلونا قرار داده و باشگاه نتوانسته به‌دلیل مشکلات مالی بازیکنان تراز اول جذب کند. بارسلونا در حال حاضر برای متقاعدکردن بازیکنان تیم‌های دیگر متکی به تاریخ باشگاه و همچنین قول‌های خوان لاپورتا است. انتقال احتمالی روبرت لواندوفسکی داستان داغ این تابستان است، مهاجم لهستانی می‌خواهد برود اما بایرن مونیخ مایل نیست اجازه دهد. برخی هواداران باور دارند این انتقال انجام نمی‌شود و کار بارسلونا برای جذب یک مهاجم تراز اول به روزهای آخر مهلت نقل و انتقالات کشیده می‌شود. ماتئو آلمانی و یوردی کرویف، مدیران بارسا شاید در کار خود خوب باشند اما نمی‌توانند معجزه کنند بخصوص با توجه به وضعیت بحرانی مالی باشگاه. فروش‌های احتمالی می‌تواند به سرمایه‌گذاری باشگاه کمک کند. عده‌ای هم می‌گویند انتقال لواندوفسکی به بارسا واقع می‌شود.
اهداف از دست رفته
بازیکنانی مثل مارکینیوش، داوید لوییز، مارکو وراتی، آنخل دی ماریا و آدرین ربیو در گذشته به بارسلونا نزدیک شده‌اند اما پاری سن ژرمن اجازه انتقال را نداده. حتی نیمار ممکن است به نوکمپ برگردد اما هنوز توافقی صورت نگرفته. ماتیس دلیخت دیگر بازیکنی بود که از دست بارسلونا رفت و به یوونتوس منتقل شد. آبی و اناری‌ها می‌خواستند دلیخت و فرانکی دیونگ را به نوکمپ بیاورند اما تنها توانستند هافبک هلندی را از آژاکس بگیرند. مدافع دیگری که به بارسلونا نزدیک شد اما به این تیم نیامد اینیگو مارتینس از اتلتیک بیلبائو بود. فشار رختکن مانع از آمدن بازیکنی شد که می‌توانست رقیب خاویر ماسچرانو شود.
مهاجمان در راه مانده
در سال‌های اخیر مهاجمان زیادی در مسیر انتقال به بارسلونا قرار گرفتند. ناکامی در جذب رودریگو مورنو خیلی دردناک بود چون تا لحظه آخر فصل قبل نقل و انتقالات برای جذب قرضی اش تلاش کردند اما ممکن نشد و لوک دیونگ آمد که مورد حمایت هواداران قرار نگرفت. شایعات زیادی در مورد لوتارو مارتینس هم وجود داشت، این آرژانتینی حتی تمدید قرارداد با اینتر را به تأخیر انداخت اما در نهایت بارسلونا نتوانست او را به خدمت بگیرد.به این ترتیب بعید نیست ماجرای لواندوفسکی پایان بدی داشته باشد. این داستان پتانسیل یک شکست بزرگ را دارد: بازیکن بزرگی که مورد علاقه بارسلونا است اما به یک باشگاه بزرگ تعلق دارد که مایل به فروش نیست. باید ببینیم چه می‌شود.

برش
حمایت رئیس لالیگا از حضور لواندوفسکی در بارسا

رابرت لواندوفسکی می‌خواهد از بایرن مونیخ جدا شود و به بارسلونا برود ولی هنوز با درخواست او موافق نشده و بایرنی‌ها معتقدند او باید تا پایان قراردادش یعنی تا تابستان 2023 بماند. لواندوفسکی اخیراً در یک مصاحبه گفت که به هیچ پیشنهادی غیر از بارسلونا توجه نمی‌کند و هدف او بازی برای آبی و اناری هاست ولی طبق ادعای موندودپورتیوو، او ماه گذشته بشدت نگران شده بود که آیا انتقالش به بارسلونا شدنی است یا خیر. همه چیز به مصاحبه خاویر تباس، رئیس لالیگا مربوط بود. تباس در مصاحبه با یوروپرس تأکید کرد که بارسا به خاطر مشکلات مالی توان جذب لواندوفسکی را ندارد و این انتقال را غیرممکن می‌بیند. تباس اما حالا تغییر موضع داده و در مصاحبه جدید خود مدعی شد که انتقال لواندوفسکی شدنی است. او به خبرنگاران گفت:«به شخصه امیدوارم لواندوفسکی به بارسلونا بپیوندد. بارسا اگر بتواند طرح‌های اقتصادی که در مجمع خود به تصویب رساند را عملی کند، قادر به انجام این انتقال خواهد بود. لواندوفسکی یک اسطوره در بایرن مونیخ و فوتبال اروپاست و علاقه‌مند است به بارسا ملحق شود. من هم امیدوارم بارسا در این راه به موفقیت برسد.»



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7944/21/618219/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها