اخبار



چراغ سبز اتحادیه جهانی دوچرخه سواری برای انتخابات

اتحادیه جهانی دوچرخه سواری با موافقت برای تأیید اساسنامه فدراسیون، چراغ سبز را برای انتخابات فدراسیون ایران نشان داد. امینا مانیا مدیرکل فدراسیون جهانی دوچرخه سواری و پاتریک ویلسون رئیس کمیته حقوقی فدراسیون جهانی دوچرخه سواری، دیروز در مذاکره سیدرضا صالحی امیری و سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک متقاعد شد تا با تمرکز بر آینده این فدراسیون، انتخابات سریع برگزار شود تا با ثبات مدیریتی، برنامه‌های بلندمدت آن پیگیری شود. مقرر شد فدراسیون جهانی چند روز آینده رسماً موافقتش را با اساسنامه فدراسیون دوچرخه سواری اعلام کند تا با برگزاری انتخابات، تکلیف فدراسیون روشن شود.

پیشنهاد« چو» به ایران برای میزبانی تکواندو

رئیس فدراسیون جهانی تکواندو با ابراز خرسندی از حضور ساعی دارنده 3 مدال المپیک در رأس فدراسیون ایران، از همکاری‌های دوجانبه در آینده نزدیک خبر داد. ‌هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو برای اولین بار بعد از به عهده گرفتن ریاست فدراسیون، با حضور در مقر WT  در سئول با چانگ وون چو رئیس فدراسیون جهانی دیدار و گفت‌وگو کرد. در این جلسه چو بعد از درخشش دختران تکواندوکار در مسابقات قهرمانی آسیا، میزبانی بازی‌های کشورهای اسلامی بانوان را به ساعی پیشنهاد داد.

بسکتبال به آلماتی رفت

تیم ملی بسکتبال امروز از صربستان راهی شهر آلماتی قزاقستان شد.شاگردان سعید ارمغانی که هفته گذشته برای برپایی اردو و دیدار دوستانه به بلگراد رفته بودند بعد از انجام تنها یک مسابقه با تیم FMP نایب قهرمان لیگ صربستان بامداد امروز به استانبول رفتند تا پس از توقفی 3 ساعته به آلماتی بروند. ملی پوشان کشورمان روز جمعه 10 تیرماه در پنجره سوم انتخابی جام جهانی به مصاف قزاقستان می‌روند . دیدار رفت در تهران با شکست ایران همراه شد.

اسماعیل نژاد؛ سومین مهاجم هفته دوم لیگ ملت‌ها

امین اسماعیل‌نژاد با ۱۱۳ امتیاز سومین مهاجم لیگ ملت‌ها تا پایان هفته دوم شد. هفته دوم لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ والیبال با صدرنشینی فرانسه و نهمی ایران در جدول رده‌بندی تمام شد. امین اسماعیل‌نژاد از ایرانی‌ها در جمع بهترین‌ها تا پایان هفته دوم، بهترین جایگاه را دارد. او بعداز نیمیر عبدالعزیز ستاره هلندی والیبال و برآنو آرژانتینی که به ترتیب با ۱۱۹ و 118 امتیاز نفر اول و دوم مهاجمان شناخته شده‌اند، با 113 امتیاز نفر سوم است. امیر حسین اسفندیار هم بین بهترین سرویس‌زن‌ها با ۹ امتیاز نفر هشتم است و محمدطاهر وادی با ۱۲۶ پاس صحیح نفر دهم بهتریـــن پــــاسورها است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7944/21/618223/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها