هنرمندان در فضای مجازی



صفحات مجازی اهالی فرهنگ و هنر، از فعالیت‌های تازه آنها خبر می‌دهد که با مخاطبانشان به اشتراک گذاشته اند

چهره ها
آتیلا پسیانی از انتشار و فروش دی‌وی‌دی اجرای ضبط شده «گنگ خواب‌دیده» خبر داده؛ اثری که نویسنده، طراح و کارگردان آن را برعهده داشته است. دراماتورژ کارمحمد چرمشیربوده با حضور بازیگرانی چون ستاره پسیانی، فاطمه نقوی، آتیلا پسیانی و مهدی صدر (ضبط اجرای عرضه شده در دی‌وی‌دی  ،سال ۱۳۸۷ ازسوی شبکه چهار سیما انجام شد.)

گلاره عباسی از فیلم «بدون قرار قبلی» به کارگردانی بهروز شعیبی نوشته که قرار است در سینما آزادی اکران شود.

حسام‌الدین سراج قطعه زیبای «نیایش» را با مخاطبانش به اشتراک گذاشته. اثری به آهنگسازی فرهاد رحیمیان و شعری از حکیم سنایی با این مطلع: «ملکا ذکر تو گویم که تو پاکی و خدایی نروم جز به همان ره که توام راه نمایی...»

 مرتضی فرشباف کارگردان ایرانی با انتشارعکسی ازمجتبی پیرزاده بازیگر سینما یادی کرده از «یک روز خاطره‌انگیز با فیلم تومان در پاریس.»

 محمد کارت، کارگردان سریال نمایش خانگی یاغی، به‌دلیل استقبال خوبی که ازفیلم انجام گرفت، به نمایندگی از گروه سازنده از مخاطبان و علاقه‌مندان تشکر کرده و نوشته: بزرگترین نعمت برای ما همین گره خوردنِ زلف عزیزِ شما به زلف یاغی‌ِ ماست.همگی با جلای قلبمان تلاش کردیم به فکر و هوش و وقت شما احترام بگذاریم و بی‌منت با جان و تمام باورمان «یاغی» را بسازیم. بدانید ماحصلش اگر ضعفی دارد از سر کم فروشی نیست این تمامِ همه ما تا به امروز است. امیدوارم با گذر زمان در پروژه‌های بعدی تلاش کنیم که قانع نباشیم و از خودمان عبور کنیم تا لایق مهر شما باقی بمانیم.

علیرضا عصار پس از کنسرتی که در تهران داشت، قرار است در ادامه این برنامه‌ها 18 تیرماه اجرایی در اصفهان داشته باشد و دیداری با مخاطبانش تازه کند.

حمید عسگری دیگر خواننده موسیقی پاپ هم پس از مدت ها دوری از صحنه قرار است سوم مرداد ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه برود. بلیت فروشی این کنسرت، آغاز شده است.
دیگه چه خبر!
در آستانه اکران فیلم سینمایی «بازیووو» به کارگردانی امیرحسین قهرایی و تهیه کنندگی سیدغلامرضا موسوی از پوستر این فیلم رونمایی شد؛ خبری که لیندا کیانی در صفحه شخصی اش منتشر کرده.«بازیووو» یکی از متفاوت‌ترین تجربه‌های سینمای کودک و نوجوان در ایران، موفق به دریافت ٤ جایزه : پروانه زرین بهترین کارگردانی، دیپلم افتخار بهترین فیلمنامه، جایزه ویژه کسب و کار و تندیس مرکز توسعه سینمای کودک از سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان شده است. پژمان بازغی، برزو ارجمند، محمد رضا هدایتی، لیندا کیانی، سحر زکریا، مجید افشاری و رضا شفیعی جم با همراهی بازیگران کودک: ایلیا نصراللهی، هلیا صمدزاده، آرین دهقان‌نژاد، محمدهادی جعفری، حنانه آجرلو، فربد احمدی، ویهان معراجی در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند.

در پی استقبال مخاطبان از بازپخش سریال «ستایش» از شبکه‌ فیلم، تهیه‌کننده این سریال آرمان زرین کوب برای تولید فصل چهارم آن اعلام آمادگی کرد و دراین باره گفته« روزی نیست که ما در کوچه و خیابان با این درخواستِ مردم روبه‌رو نشویم که چرا ادامه «ستایش» ساخته نمی‌شود؟ ما هم پاسخ می‌دهیم که دستِ ما نیست و تلویزیون باید تصمیم بگیرد؛ شاید با مدیران تازه نفس و جدید این اتفاق بیفتد و سفارش فصل جدید بدهند».
 
فیلم سینمایی «زالاوا» به کارگردانی ارسلان امیری و تهیه‌کنندگی سمیرا و روح‌الله برادری از امروز(هشتم تیرماه) در سراسر کشور روی پرده می‌رود؛خبری که هدی زین العابدین بازیگر این فیلم اعلام کرده است. این فیلم سینمایی تاکنون منتخب سی و ششمین جشنواره بین‌المللی همچون ونیز، تورنتو، روتردام، گوتنبرگ، کارلو‌وی واری و … بوده و سال گذشته در جشنواره فیلم ونیز، جایزه بزرگ هفته منتقدین فیلم ونیز و جایزه فیپرشی بهترین فیلم سه بخش افق‌ها، هفته منتقدین و روزهای ونیز را از نگاه داوران فدراسیون بین‌المللی منتقدان فیلم، دریافت کرده است.

در دنیای کلمات
در صفحه شخصی مصطفی ملکیان، درباره بهترین ترجمه‌ها‌ی فارسی نهج‌البلاغه از دیدگاه این فیلسوف ایرانی صحبت شده که اشاره داشته بهترین ترجمه‌ها را عزیز‌الله کاسب، سید محمد مهدی جعفری و سید علی فیض‌الاسلام انجام داده‌اند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7944/24/618239/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها