دیگه چه خبر؟


گنبد سایبری در برابر ایران!‍

 خبر اول اینکه، «گابی پورتنوی» رئیس سازمان سایبری رژیم صهیونیستی با اشاره به حملات سایبری انجام شده علیه نهاد‌های این رژیم تأکید کرد: «ایران امروز در کنار حماس و حزب‌الله به یکی از بازیگران اصلی عرصه سایبری مبدل شده است.»
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، براساس گزارش روزنامه معاریو، رئیس سازمان سایبری رژیم صهیونیستی ادعا کرد این رژیم به منظور تقویت خود در برابر حملات سایبری علیه اقتصاد و جبهه داخلی به دنبال ایجاد «گنبد سایبری» است. پورتنوی با نسبت دادن حملات سایبری گسترده علیه این رژیم به ایران، ادعا کرد: «ما سال گذشته حدود ۱۵۰۰ حمله سایبری مختلف را خنثی کردیم.»

ایران رأس محور مقاومت

 خبر دیگر اینکه، خلیل الحیه نایب، رئیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس و مسئول روابط عربی این جنبش در گفت‌وگو با روزنامه الاخبار، جمهوری اسلامی ایران را رأس محور مقاومت توصیف کرد و از پشتیبانی‌های ایران از فلسطین قدردانی کرد.
به گزارش مهر، الحیه، جمهوری اسلامی ایران را پشتوانه اساسی فلسطین توصیف کرد و گفت: به همین دلایل است که رژیم صهیونیستی، ایران را خطری برای خود می‌داند. معاون اسماعیل هنیه تأکید کرد: ایران هر روز به قدرت جدیدی دست می‌یابد و در نتیجه رژیم صهیونیستی سعی دارد با مانع‌تراشی در موضوع هسته‌ای برای ایران مشکل‌ساز شود، هدف اصلی رژیم صهیونیستی از این گونه اقدامات، قطع ارتباط حلقه‌های محور مقاومت است.

اسکورت شناورهای ایرانی بیخ گوش رژیم صهیونیستی

 دست آخر اینکه، فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: شناورهای ایرانی را در کانال سوئز و بیخ گوش رژیم منحوس صهیونیستی اسکورت کردیم. امیر دریادار شهرام ایرانی در مراسم گرامیداشت روز جهانی دریانورد با بیان این نکته تأکید کرد: در این منطقه وقتی پرچم ایران به اهتزاز درمی‌آید،‌ حساب کار دست دشمنان می‌آید.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، امیر ایرانی همچنین با تأکید بر اینکه ما به‌دنبال صلح هستیم و با کسی سر جنگ نداریم، گفت: آنهایی را که بیشتر از قد و قواره خود حرف بزنند، تنبیه می‌کنیم. او اضافه کرد: ایرانی‌ها امنیت را به کشورهای دیگر هدیه می‌دهند اما وقتی پرچم ایران به اهتزاز درمی‌آید،‌ حساب کار دست دشمنان می‌آید. فرمانده نیروی دریایی ارتش با تأکید بر اینکه به هر کشتی که تقاضای کمک داشته باشد کمک می‌کنیم، گفت: این کمک در حالی بوده که نیروی پشتیبانی کشور صاحب شناور، در منطقه بوده اما این ایرانی‌ها هستند که غیرت دارند و آنها را نجات می‌دهند.
وی با اشاره به اسکورت مستقیم و غیرمستقیم کشتی‌های تجاری توسط ناوشکن‌های نیروی دریایی ارتش افزود: این در حالی است که نیرو‌های ما در اقیانوس هند مستقر هستند و امنیت را برقرار می‌کنیم.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7944/5/618287/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها