اخبار


سرمربی جدید صنعت نفت معرفی شد
پس از جدایی علیرضا منصوریان از صنعت نفت مسئولان این باشگاه رضا پرکاس را به عنوان سرمربی خود در فصل بیست و دوم انتخاب کردند. این مربی 54 ساله آبادانی که در آلمان اقامت دارد، کار مربیگری خود را در تیم محلی بودریخ آغاز کرد و در ادامه روی نیمکت تیم‌های اشترامپ و آدلر نایست نشست. وی  پس از حضور در تیم‌های آلمانی به فوتبال امارات رفت و سرمربیگری تیم الامارات را برعهده گرفت و پس از مدتی حضور در این تیم در فصل ۱۰-۲۰۰۹ به عنوان سرمربی تیم حتا امارات انتخاب شد. پرکاس در ادامه به آلمان بازگشت و پس از حدود دو فصل سرمربیگری در تیم کرفلد برای اولین بار در سال ۹۱ به ایران آمد اما نتوانست مانع سقوط صنعت نفت به لیگ دسته اول شود. آخرین تیمی که پرکاس در آن سرمربیگری کرده استراوشان تاجیکستان است‌‌. البته قرار گرفتن در میانه‌های جدول لیگ این کشور سبب شد مربی ایرانی از این تیم هم جدا شود. 

ماجدی: اسکوچیچ در جام جهانی سرمربی ایران ‌است
پس از بازی دوستانه تیم ملی ایران و الجزایر که منجر به باخت 2- 1 تیم ملی کشورمان شد زمزمه‌هایی درخصوص تغییرات دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان و حضور دوباره کارلوس کی‌روش روی نیمکت تیم ملی مطرح شد. با این حال، میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال درگفت‌و گو با عادل فردوسی پور در برنامه «فوتبال 360» اعلام کرد اسکوچیچ قطعا در جام جهانی روی نیمکت ایران می‌نشیند. علاوه بر این احسان اصولی، سخنگوی هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در مصاحبه‌ای اعلام کرد که موضع فدراسیون حمایت از اسکوچیچ است.

توضیح قاضی‌زاده هاشمی درباره پخش جام جهانی
احسان قاضی‌زاده هاشمی، دبیر شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما درباره شایعه عدم پخش مسابقات جام جهانی قطر توسط صدا و سیما گفت: «درباره بحث پخش مسابقات خارجی و بین‌المللی صدا و سیما همیشه درگیر بوده است؛ چه در مسابقات جام جهانی و چه مسابقات المپیک یا سایر مسابقات خارجی همیشه و همه ساله این بحث‌ها وجود داشته و طبعاً یک فرایند شروع شده و مذاکرات آن با شرکت‌های پخش‌کننده بین‌المللی و خارجی یا مستقیماً یا با واسطه اخذ شده و مسابقات پخش شده است. بنابراین جای نگرانی نیست و به امید خدا مسابقات جام جهانی قطر پخش خواهد شد.» او  ادامه داد: «در سفری که بنده به اتفاق آقای وزیر ورزش و جوانان به قطر داشتم، مذاکرات خوبی با وزیر ورزش قطر انجام شد و اتفاقاً در حاشیه آن یک مکان مستقل برای خبرنگاران ایرانی در زمان جام جهانی پیش‌بینی خواهد شد که مسابقات جام جهانی قطر را به صورت کامل پوشش بدهند. جامعه رسانه کشورمان نگران نباشند و پوشش کاملی از جام جهانی خواهند داد.»

درخواست تحریم حضور صهیونیست‌ها در جام جهانی
گروه «عمل الاقصی» (AWG) که یک جنبش بشردوستانه برای فلسطین در اندونزی است، شرکت تیم رژیم صهیونیستی در جام جهانی فوتبال زیر 20 سال به میزبانی اندونزی را محکوم کرد و خواهان تحریم این تیم از حضور در این مسابقات شد. این درخواست از سوی جنبش ضد صهیونیست درحالی رقم خورد که تیم رژیم صهیونیستی، این هفته به مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی فوتبال اروپا زیر 19 سال 2022 در اسلواکی راه یافت، اما گروه AWG به‌دلیل حملات وحشیانه و مکرر رژیم صهیونیستی و اعمال رفتار خشونت‌آمیز علیه کودکان و سالمندان فلسطینی، این درخواست را کرد تا صهیونیست‌ها با ابزار ورزش نتوانند روی جنایات خود سرپوش بگذارند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7945/20/618426/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها