من فقط می‌‌توانم انگیزه وزنه‌برداران را بالا ببرم

باقری: وضعیت مرادی، درس عبرتی برای من بود



پریسا غفاری/ کوروش باقری به تازگی با حکم سجاد انوشیروانی سرپرست جدید فدراسیون وزنه‌برداری به‌عنوان مدیر تیم‌های ملی انتخاب شد. او در گفت‌وگو با خبرنگار «ایران» با اشاره به عزل علی مرادی، رئیس پیشین فدراسیون با حکم دادگاه تجدید‌نظر دیوان عدالت اداری گفت: «دوران ریاست فدراسیون وزنه‌برداری توسط علی مرادی می‌‌تواند پایان عبرت‌آمیزی برای همه از جمله خود من باشد. نگاهی به این دوران نشان داد عزت و ذلت تنها در دست خداوند است.» او با توجه به قبول سمت مدیر تیم‌های ملی بیان کرد: «تعریفی که من از این سمت دارم آن است که باید یک هماهنگی بین تمامی مربیان تیم‌های ملی، برنامه‌های تمرینی آنان و سایر برنامه‌ها با اطلاع سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری وجود داشته باشد. از آنجا که این حکم را به تازگی گرفته‌ام، در نشستی با مربیان درباره امکاناتی که در اختیار داریم و برنامه‌های آنان برای شرکت در رقابت‌های برون‌مرزی دیدار و گفت‌وگو خواهم کرد تا حضوری منسجم و قدرتمند در رقابت‌های پیش‌رو داشته باشیم.»
مدیر تیم‌های ملی درباره اعزام تیم‌های ملی وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان ایران به رقابت‌های آسیایی ازبکستان در ماه آینده هم گفت: «در برهه کنونی و با توجه به زمان باقی مانده تا اعزام تیم کشورمان، کار خاصی نمی‌توانم انجام دهم. دوستان در گذشته کارهایی برای انجام این اعزام انجام دادند ولی ناهماهنگی‌هایی هست که سرپرست جدید فدراسیون در پی رفع آنها است. تنها کاری که می‌توانم برای وزنه‌برداران  انجام دهم، بالا بردن انگیزه آنها است. درخصوص دختران هم بزودی با انوشیروانی صحبت خواهم کرد. آنها از پتانسیل خوبی برخوردارند اما با کاستی‌هایی مواجه هستند که تلاش خواهیم کرد آنها را رفع کنیم.»
باقری درباره تشکیل اردوی تیم‌ملی برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی در ترکیه و جهانی کلمبیا که حکم انتخابی بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس را دارد، اضافه کرد:«سیاست مسئولان جدید استفاده از تمامی قابلیت‌های افراد مختلف است. تیم‌ملی جایگاه بهترین‌ها بدون توجه به سن و سال است و از شنبه اردوی تیم‌ملی را تشکیل خواهیم داد.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7946/21/618521/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها