اخبار


بازداشت نظامی قلابی مسلح

گروه حوادث /  مرد مسلح که با لباس یک سردار نظامی در خیابان تردد داشت پس از دستگیری مدعی شد به خاطر علاقه به شغل نظامی این لباس را پوشیده است.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرگرد محمد زیدی، معاون اجتماعی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در تشریح این ماجرا گفت: روز یکشنبه مأموران پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از تردد مردی میانسال با کلت جنگی و لباس نظامی با درجه سرتیپ دومی یکی از ارگان‌های نظامی در حوالی خیابان ۱۷ شهریور با خبر شدند.
مأموران پلیس با بررسی‌های میدانی دریافتند این فرد نظامی نبوده و در هیچ یک از ارگان‌های نیروهای مسلح مشغول به فعالیت نیست و بدون داشتن کارت شناسایی، فقط با پوشیدن لباس فرم و نصب آرم و علائم سرداری (سرتیپ دومی) و حمل یک سلاح کلت جنگی در سطح شهر تردد می‌کند. با هماهنگی مقام قضایی، متهم در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی بدنی از وی یک قبضه سلاح کلت کمری کشف شد و متهم برای تحقیقات بیشتر به پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی انتقال یافت.
زیدی بیان داشت: متهم در اظهارات اولیه به جرم خود اعتراف و اظهار کرد، در دوران نوجوانی و جوانی علاقه شدیدی به مشاغل نظامی و بخصوص درجه سرداری داشته و در همان دوران نیز با وجود اینکه در ارگان‌های نیروهای مسلح استخدام نشده، به نزدیکان و اقوام خود اعلام کرده در یکی از ارگان‌ها و مشاغل نظامی مشغول به خدمت است و تاکنون به همین منوال ادامه داده و حالا مجبور به پوشیدن لباس سرداری شده و در نهایت هدف و انگیزه‌اش را از این اقدام مجرمانه کسب نفوذ و مشهوریت نزد اقوام و دوستان و آشنایان خود اعلام کرده بود. معاون اجتماعی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اشاره به اینکه تحقیقات درخصوص متهم و شاکیان این پرونده در دستور کار مأموران پلیس قرار دارد از شهروندان خواست در صورت مشاهده چنین افرادی گزارش‌های امنیتی و انتظامی خود را از طریق سامانه پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

شنای مرگ در رودخانه 

گروه حوادث  / یک کودک، پسری جوان و مردی سالمند در سه حادثه جداگانه به علت غرق شدن جان باختند.
عصر روز یکشنبه پسر ۶ ساله‌ای در یکی از روستاهای میاندوآب در رودخانه زرینه‌رود غرق شد. این کودک به همراه خانواده خود در سواحل رودخانه مشغول بازی کردن بود اما براثر سهل‌انگاری خانواده به درون رودخانه افتاد.
والدین این کودک پس از مدتی متوجه شدند که فرزندشان نیست و دقایقی بعد پیکر کودک روی آب نمایان شد و پدرش برای نجات او به آب زد و پدر این کودک پس از بیرون کشیدن پیکر او از آب، بلافاصله او را به بیمارستان «عباسی» میاندوآب برده اما متأسفانه این پسربچه جان باخته بود و تلاش کادر درمان برای احیای وی نیز بی‌نتیجه ماند.
دومین قربانی شنا در دریاچه سد مهاباد
کمال آهمند، مسئول فوریت‌های پزشکی شهرستان مهاباد گفت: عصر یکشنبه خبری مبنی بر غرق‌شدگی مردی سالمند در سد مهاباد از طرف مردم اعلام شد که نیروهای فوریت پزشکی به محل حادثه اعزام شدند. با توجه به حضور نیروهای اورژانس و انجام عملیات احیا، مرد 74 ساله جان خود را از دست داده بود.
غرق شدن جوان ۱۸ ساله رزنی در استخر باغ
مدیر روابط عمومی پزشکی قانونی استان همدان گفت: جوان ۱۸ ساله اهل شهرستان رزن به دلیل ناآشنایی با فن شنا هنگام آب تنی در استخر باغ روستایی غرق شد و جان خود را از دست داد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز همدان؛ علیرضا صارمی افزود: این جوان برای رهایی از گرمای هوا اقدام به 
آب تنی در استخر باغ می‌کند که غرق شده و جان خود را از دست داد.

مرگ سه زن و مرد در تصادف خودرو

گروه حوادث  / برخورد خودرو پژو  با دیوار انبار گندم در  جاده گرگان – کردکوی سه کشته برجا گذاشت.
موسی الرضا صفری، رئیس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: خودرو پژو ۴۰۵ صبح یکشنبه در جاده گرگان حرکت می‌‌کرد که در ابتدای روستای نودیجه به سرعت به حاشیه سمت راست جاده منحرف و با دیوار یک انبار گندم به‌شدت برخورد کرد و همزمان دچار حریق شد. با اقدام به‌موقع حاضران، آتش‌سوزی با کپسول خاموش کننده مهار و خاموش شد و دو خانم سرنشین خودرو  خارج و قبل از رسیدن آتش‌نشانان به بیمارستان منتقل شدند. صفری افزود: آتش‌نشانان نیز راننده خودرو را که مرد میانسالی بود، با تجهیزات امداد و نجات از خودرو خارج کردند که مشخص شد وی جان باخته است. همچنین با استعلام از بیمارستان محل انتقال دو سرنشین دیگر خودرو، مشخص شد با توجه به شدت جراحات وارده، آن دو نیز پس از انتقال به بیمارستان فوت کردند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7949/19/618851/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها