معاون استاندار اصفهان

به نگرانی مردم کاشان درباره کارخانه سرب توجه می‌شود


اصفهان - معاون استاندار اصفهان با بیان اینکه نگرانی‌های مردم کاشان در خصوص کارخانه سرب بحق است، گفت: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، مصوبه‌ای برای احداث کارخانه سرب صادر نکرده است.
 فعالیت کارخانه سرب در کاشان یکی از نگرانی‌های این روزهای مردم منطقه است و شهروندان کاشانی به طرق مختلف نگرانی خود را از فعالیت این واحد تولیدی به‌دلیل مجاورت با شهرک صنعتی تولید موادغذایی، نزدیکی به مناطق مسکونی و واحدهای تولیدی گلاب و عرقیجات گیاهی اعلام کردند. 
چندی پیش با پیگیری‌های صورت گرفته روح‌الله دهقانی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کاشان خبر از پلمب این واحد تولیدی تا تعیین تکلیف آن خبر داد و محمدشریف زارعی، فرماندار ویژه شهرستان کاشان نیز بر این موضوع تأکید کرد.
 این در حالی است که چند روز گذشته علی هاشمی‌طاهری، رئیس شورای شهر کاشان و چند نفر از اعضای شورای شهر به منظور بازدید سرزده از این واحد تولیدی به محل کارخانه رفتند و پس از مشاهدات میدانی ابراز نگرانی خود را از پلمب نشدن کارخانه سرب و فعالیت آن اعلام کردند. 
  امیررضا نقش، معاون اقتصادی استاندار اصفهان ضمن اشاره به احداث کارخانه سرب در محدوده شهرستان کاشان اظهار داشت: این موضوع در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اصفهان مطرح شد. 
وی با بیان اینکه مصوبه‌ای برای این کار صادر نشده است، افزود: این موضوع به آن دلیل است که مردم نگرانی‌های بحقی دارند و از طرفی شرکت مذکور دفاع‌هایی را نیز دارد که باید به دقت بررسی شود. 

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7949/16/618876/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها