دیگر چه خبر


مجمع ناشران انقلاب اسلامی گزارش مختصری درباره هفتمین نشست نقد و بررسی آثار مکتوب با عنوان «طعم کتاب» منتشر کرده. این نشست با محوریت بررسی و نقد رمان «همه فن حریف» و با حضور سعید حسین رفیعی، نویسنده کتاب و محمد نمازی، منتقد کتاب در روز شنبه‌ یازدهم تیرماه جاری در محل مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار شده است. بخشی از گفته‌های حاضران در این جلسه را می‌توانید در صفحه فضای مجازی مجمع ناشران انقلاب اسلامی و مشروحش را هم در سایت آن بخوانید.
صفحه خبر موسیقی درباره برگزاری کنسرت بزرگ ناصر وحدتی اطلاع‌رسانی کرده است. در پوستر برپایی این کنسرت اطلاعاتی درج شده که بخشی از آن را می‌خوانید: «نغمه‌ها و شادیانه‌های کهن گیلان.» این اجرا به میزبانی تالار وحدت و نوزدهم تیرماه جاری برگزار خواهد شد. آرش عشقی، سبحان سرابی، میثم حسین‌پور و ستاره فردوسی از جمله هنرمندانی هستند که در این اجرا به عنوان نوازنده یا هم‌خوان حضور دارند.
صفحه انتشارات افق خبر از اختصاص تخفیف 20 درصدی برای برخی آثار خود را منتشر کرده است. میراث همینگوی یکی از همین کتاب‌ها به شمار می‌آید. البته برای بهره‌مندی از این تخفیف زمان مشخصی در نظر گرفته شده که برابر با یازدهم تا سی‌ام تیرماه جاری است. این تخفیف از طریق فروشگاه افق در دسترس علاقه‌مندان است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7949/24/618899/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها