کامرانی‌فر: قانون سقف قرارداد ابلاغ می‌شود

رأی ویلموتس هفته آینده صادر خواهد شد


حسن کامرانی‌فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره نشست هم‌اندیشی معاونت فرهنگی باشگاه‌های لیگ برتری اظهار داشت: «در بحث فرهنگی نیاز است اتفاقاتی در فوتبال ما رقم بخورد. فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ درصدد هستند با حضور مدیران فرهنگی راهکار و مدل‌های جدیدی را بررسی کنیم تا کار بهتری در این زمینه رقم بخورد. مبنای فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ این است که در بخش فرهنگی خیلی قوی‌تر از قبل ورود کند.»
او درخصوص اینکه آیا مذاکرات برای برگزاری بازی با اروگوئه در فیفادی شهریور همچنان ادامه دارد یا این مسابقه قطعی شده افزود: «برنامه‌ریزی تقریباً نهایی شده است و ان‌شاءالله تیم ملی بین اواخر شهریور تا اوایل مهر اردو می‌زند. یکی از گزینه‌های ما برای محل این اردو اتریش است. البته دو کشور را نیز دیده‌ایم، برای برگزاری بازی دوستانه نیز ابتدا 4 کشور مدنظر بودند که اکنون به 3 گزینه رسیدند. ان‌شاءالله در این فیفادی 2 بازی دوستانه خیلی خوب برای تیم ملی فراهم می‌شود.»
دبیرکل فدراسیون فوتبال در مورد اینکه آیا قانون سقف قراردادها به باشگاه‌ها اعلام شده و قراردادهایی که از سقف مجاز بیشتر هستند ثبت نخواهد شد، گفت: «این موضوع به فدراسیون اعلام و توسط اعضای هیأت مدیره در حال بررسی است.‌ ما فقط سقف را اعلام می‌کنیم اما در مورد قراردادهایی که پیش از این ثبت شده با توجه به قانون فعلی باید تغییراتی اعمال شود. فدراسیون فوتبال مصمم است که قرارداد بازیکنان باشگاه‌هایی که بدهی دارند، ثبت نشود.»
کامرانی‌فر در مورد اینکه آیا حدنصاب برای برگزاری جلسات اعضای هیأت رئیسه و امضای مصوبات رعایت می‌شود، بیان کرد: «مجمع اختیاراتی را به فدراسیون داده و اعضا نیز می‌توانند برخی مقررات را تعیین کنند. نمی‌توانیم فوتبال را متوقف کنیم و کارها را انجام ندهیم. در حال حاضر همین تعداد اعضای هیأت رئیسه قوانین و مقررات را تصویب می‌کنند.»
او در مورد آخرین وضعیت پرونده ویلموتس و اینکه آیا شکایت فدراسیون از کانادا بابت لغو بازی با این تیم در فیفادی گذشته به فیفا ارسال شده است، افزود: «احتمال دارد رأی ویلموتس در هفته آینده اعلام شود. درخصوص شکایت از کانادا هم هنوز شکایت خود را به فیفا ارسال نکردیم و بزودی این اتفاق خواهد افتاد.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7950/20/619003/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها